Rånersen Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Har nylig kjøpt meg en 2000 mod E-klasse og er uvant med det håndbrekket på mercedes da det er min første mercedes... har nå prestert å glemt å ta det av 2 ganger og kjørt et stykker med brekket på... men det jeg er forundret over er hvorfor ikke varsellampa til håndbrekker lyser og når jeg kikka i instruksjonsboka står det jo også at displayet under speedometeret skal si ifra dersom du glemmer håndbrekket... verken lampa eller displayet sier noe i min bil.... hvorfor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knalleping Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Har nylig kjøpt meg en 2000 mod E-klasse og er uvant med det håndbrekket på mercedes da det er min første mercedes... har nå prestert å glemt å ta det av 2 ganger og kjørt et stykker med brekket på... men det jeg er forundret over er hvorfor ikke varsellampa til håndbrekker lyser og når jeg kikka i instruksjonsboka står det jo også at displayet under speedometeret skal si ifra dersom du glemmer håndbrekket... verken lampa eller displayet sier noe i min bil.... hvorfor? Gjorde det samme et par ganger med min og.. Men grunnen til at lampa ikke lyser kan være så enkelt som pæra, eller bryter/ sikring.. Sjekk sikringene eller pæra først.. Siter Focus driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rånersen Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Pæra lyser når jeg starter motoren så den må da være i orden... men har taxi trekket i gulvet enda, kanskje det kan hindre bryteren å fungere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg