Hossen Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Hvor er det mulig å få tak i? Er det mulig? Pris? Har noen grunner for at jeg IKKE bør montere dette? Jeg har lyst på felger opp i 18" størrelsen... jeg bør da ha servo på min bil? eller?... mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Du får sjekke rundtomkring hos huggerne om de har noe brukt fra en bil av samme årsmodell. Det du trenger er tannstang for servo, servopumpe, servovæskebeholder med tilhørende rør og slanger samt de nødvendige brakettene og reimhjula til servopumpa. Brukt tannstang ligger på rundt 2000, og servopumpa på ca 800-1000. så må du ha rør og braketter i tillegg. Det enkleste er å finne en vrakbil og bytte over alt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Har et tannstag for servo liggende. Røkka det med meg engang da jeg fikk det for 500,- Men slik må hentes. Jeg sender ikke slikt i post =) - Risør :p Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hossen Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 hmm... okey. Når det så ut til å være såpass mye arbeid, og et verksted tar vell litt for å fikse dette for meg visst jeg skaffer deler selv? Evt. hvor mye. Visst det blir for dyrt får jeg bare spare litt mere penger å bruke mindre på denne bilen å kjøpe meg noe litt "råere" senere i livet :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg