førland Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Ubrukt Senkesett av merket BG - Lesjøfors selges! TUV papirer medfølger! Kjøpte det for 1750kr for 3 uker siden! Passer til 2.0 p10! Gi Bud! Grill til Primera p10 selges, har aldri blitt brukt selv om jeg kjøpte den for snart 1 år siden. Så den er ikke lakkert! Ny pris 1150kr! Gi bud! mvh Øyvind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
førland Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Senker 40mm ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
førland Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 forsatt til salgs :D Selges fortest mulig, siden jeg trenger pengene snarest! Viss noen lurer på hvorfor jeg ikke legger det inn på nccn.no, så er det pga jeg ikke er medlem der! Men viss noen vil legge det inn for meg, hadde det vært ypperlig!! mvh Øyvind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
førland Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Senkesett - !Solgt! - Grill forsatt til salgs! Går billig, gi bud! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ztaal3 Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 er intresert i grillen om den enda er tilgjengelig :P akkurat gått til inkjøp av p10, men er dette en vanlig grill eller ? gjerne bilde eller noe slikt... Siter Sjekk ut prosjekte mitt... http://www.nccn.no/forum/viewtopic.php?t=3629 alle komentarer er hjertelig velkommen ;) [X] 1994 Nissan Primera (p10) sr20de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg