GEGGEN TUNING Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Hei eg har en bil som er en del sprøytesøv på no, pga en del lakking og sprøytestøvet har sege ut:( så eg lurte på om dere har noen forslag for å få det vekk.Vannslipe hele bilen eller noe sånt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 vaske forsiktig etter karatekid metoden med tynner(wax on-wax off) rutene kan du skrape med barberblad (sånn gammeldags som følger med til sotefilm ofte) Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GEGGEN TUNING Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 hmmm tror e må gnike lenge me tynner for å få vekk ditta hehe;) stått ei stund med det på me;) e får heller ta å rubbe den ned skikkeli og vaske med tynner,får satse på at d går:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans a Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Jeg brukte Meguiars Scratch-X sin rubbing. Og det fungerte helt fint på min bil. Hadde litt pussestøv på skjerm og panser. Bruk en liten svamp til rubbingen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0milt Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 lynol!:D Siter -99 Golf GTI 1.8t (fmic,kw,bsr,ts-racing) -87 24o Turbo (under oppussing) Tidligere biler-92 E34 M5 Touring -86 Sierra IS -90 240 turbo -03 Honda Nsr (solgt) -03 Honda Nsr (spiker)-86 Suzuki Fz (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Da jeg fikk noe lakk støv på ein c-klasse på jobb så tok jeg barberblad på vinduene og polerte på sidene og taket. Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg