shm Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Hvem selger nakkestøtter med innebygd skjerm til grei pris? Tenkt litt på å lage selv, men blir vel litt for innvikla for min del. Siter - 98 Honda Integra Type R - 93 Toyota Corolla 1.6 Automat *solgt* - 94 Honda Accord 2.3i SR *solgt* - 83 Ford Sierra 2.0L *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 har noen her https://bilstereo.secure.flexiweb.no/productview/19392126/ Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shm Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 har noen her https://bilstereo.secure.flexiweb.no/productview/19392126/ • 7” Widescreen TFT active matrix display • Resolution: 1152 x 234 pixels Hvordan blir det da med å koble dem til en PC? Tanken er å klone bildet jeg har på touch-skjermen i dashbordet. Har oppløsning 800x600 på den.. Tviler på at det innebygde skjermkortet på Mini-ITX hovedkortet støtter forskjellig oppløsning på flere skjermer... Edit: Skjermkortet har RCA og S-video utganger.. Tenker å koble nakkestøtteskjermene på en av disse og splitte i 2. Bruker VGA utgangen til hovedskjermen. Siter - 98 Honda Integra Type R - 93 Toyota Corolla 1.6 Automat *solgt* - 94 Honda Accord 2.3i SR *solgt* - 83 Ford Sierra 2.0L *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Skal du splitte signalet så bør du hvertfall bruke en signalforsterker, de koster ikke mange kronene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 passer de nakkestøttene i min volvo 740? Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg