ealoken Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Hei, har nå gått igjennom 100 tråder ang datasprut, men finner liksom ikke helt det jeg er ute etter. jeg lurer på datasprut i 740n, for den skal få ny motor om 1.5 år, og jeg skal ha noe som funker fjell. Det jeg lurer på er : ( besvares av de som HAR sprut I bil \ har satt inn i en bil ) - Hva kjører dere ( motor og sprut) - Hvor kjøpte dere det - Pris - Hvor mappet dere det - Er det lett å justere - Er det mulig å ha flere mapp inne? ( ala daglig og banebruk ) - Erfaringer og kommentarer til sprutet - Og det viktigste, hvor ligger evt begrensninger\flaske halser i montering, mapp, bruk og justering. Håper at dette blir en seriøs tråd Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 - Hva kjører dere ( motor og sprut) VW Golf II 16v KR og MegasquirtII v3 - Hvor kjøpte dere det http://www.diyautotune.com - Pris Rundt 4500 ferdig momsa/frakta - Hvor mappet dere det Driver i garasjen - Er det lett å justere Nei - Er det mulig å ha flere mapp inne? ( ala daglig og banebruk ) Ikke med mindre du har fler map's liggende på en bærbar, kan kun ha 1 map inne om gangen, med med bærbar tar det 3 min og bytte map - Erfaringer og kommentarer til sprutet Tungvindt til å starte med, men når man forstår det, så er det lettere, finnes svensk forum for MS, der er det mye volvo (bombe) - Og det viktigste, hvor ligger evt begrensninger\flaske halser i montering, mapp, bruk og justering. Lite med begrensninger! egentlig FOR mye muligheter Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 takk takk :) noen fler som har noe å bidra med`? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg