pantera Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Hei Kjøpt meg ny bil, og vil bytte ut den orginale "skiten" som sitter der nå. Det eneste jeg er sikker på, er at cd-spiller blir en eller annen Pioneer. Og så skal jeg ha høytalere. Det blir vel bare et komponent-sett, da jeg ikke har så mye plass til overs i bilen, som er en Mercedes SLK 200. Har kikka hos Oslo Bilstereo, og de kunne anbefale MBQuart, såfremt det passet. Er dette bra greier, eller bør jeg finne noe annet. Hører mest på rock/hard rock/metall. mvh Pantera Siter '07 Citroén C4 1.6 HDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Uten å vite noe om budsjettet ditt så blir det ikke så lett, men vil anbefale deg å se på Soundstream LS.60C eller TRC.6N, som begge spiller utrolig bra i forhold til pris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pantera Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Budsjett for høytalere vil være på opptil 2000 kroner. Finnes det noen forhandlere/montører av Soundstream på Romerike? Pantera Siter '07 Citroén C4 1.6 HDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Nærmeste bli Audio-art.no på Økern eller Autod.no i andre retningen. Finnes det forresten noen bilstereobutikker på Romerike? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Hei Sjekk Focal, de har flotte sett fra kr 1300,- Se på http://www.iceaudio.no for forhandlere . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pantera Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Nærmeste bli Audio-art.no på Økern eller Autod.no i andre retningen. Finnes det forresten noen bilstereobutikker på Romerike? Økern, ja....ikke så langt ifra der jeg jobber, så det kan bli aktuelt. er vel ikke så mange bilstereobutikker på Romerike, men jeg veit at det var noen som dreiv privat, men husker selvfølgelig ikke hvem det var. Ellers så fant jeg Auto Custom, men de holder til nede i Tønsberg, og det er litt for langt unna. Men det er visst der du holder til det, Earthquake? Pantera Siter '07 Citroén C4 1.6 HDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 kan trygt anbefale Soundstream LS.60C :) koster ikke mye, og låter knall :) ser bra ut gjør det og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Økern, ja....ikke så langt ifra der jeg jobber, så det kan bli aktuelt.Pantera Ja bare ta deg en tur du, så får du sett og hørt.. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Økern, ja....ikke så langt ifra der jeg jobber, så det kan bli aktuelt.er vel ikke så mange bilstereobutikker på Romerike, men jeg veit at det var noen som dreiv privat, men husker selvfølgelig ikke hvem det var. Ellers så fant jeg Auto Custom, men de holder til nede i Tønsberg, og det er litt for langt unna. Men det er visst der du holder til det, Earthquake? Pantera Auto Custom er oss ja, men vi driver ikke butikk. Kun engro og nettsalg. Men snakk med Ketil på Audio-Art, han har LS.60C på lager og montert i demorack, så du kan høre på de før du bestemmer deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg