AndyB Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Noen som veit hvor jeg kan få tak i justeringsnøkklene til et justerbart senkesett?? Tror det er av merke FK, men er litt usikker... Kanskje det er standard på alle settene?? Siter Min prosjekt tråd: PASSAT GT http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1437337#post1437337 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Jeg har kjøpt Tein spanners fra www.driftworks.com Men ser ikke ut til at de selger lengre, og jeg har 2 så du kan sikker få kjøpe en av meg Sånn ser de ut: Send pm! Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndyB Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Jeg har kjøpt Tein spanners fra www.driftworks.com Men ser ikke ut til at de selger lengre, og jeg har 2 så du kan sikker få kjøpe en av meg Sånn ser de ut: Send pm! pm sendt!! ;) Siter Min prosjekt tråd: PASSAT GT http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1437337#post1437337 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 pm sendt!! ;) Da tror jeg du har sendt feil, for jeg har ikke fått noen:hello: Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndyB Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Da tror jeg du har sendt feil, for jeg har ikke fått noen:hello: Tømt innboksen eller? ;) Hvor mye skal du ha for dem?? Skal nedover til drøbak snart så kan jo evt hente dem da.. er ikke sikker på når enda men.. Siter Min prosjekt tråd: PASSAT GT http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1437337#post1437337 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Du trenger vel optimalt 2 nøkkler for å justere, er vanskeligt og holde igjen med bare nevene menst du drar til med en nøkkel på kontraen. Du kan få kjøpt slike nøkler løst, i sammenheng som ikkje har noge som helst og gjøre med bil. Meierirør med "hurtig" koblinger bruker like nøkkler. Tror det vil være en nøkkel som funker på 2.5" rør og rundt den størrelsen. (Muligt dem er dyrere, for dem er bedre i kvaliteten en dem eg fekk med settet mitt, pluss dem selges for industrien, det er som regel også alltid DYRT) Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndyB Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Du trenger vel optimalt 2 nøkkler for å justere, er vanskeligt og holde igjenmed bare nevene menst du drar til med en nøkkel på kontraen. Du kan få kjøpt slike nøkler løst, i sammenheng som ikkje har noge som helst og gjøre med bil. Meierirør med "hurtig" koblinger bruker like nøkkler. Tror det vil være en nøkkel som funker på 2.5" rør og rundt den størrelsen. (Muligt dem er dyrere, for dem er bedre i kvaliteten en dem eg fekk med settet mitt, pluss dem selges for industrien, det er som regel også alltid DYRT) Bør ha to stk ja... Prøvde å justere det her om dagen med hammer og en kraftig og diger flat trekker. men det sitter som pokker. For vel overført mye mer kraft med slike nøkler kanskje..?!? Siter Min prosjekt tråd: PASSAT GT http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1437337#post1437337 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Bør ha to stk ja... Prøvde å justere det her om dagen med hammer og en kraftig og diger flat trekker. men det sitter som pokker. For vel overført mye mer kraft med slike nøkler kanskje..?!? Nei, klarer du det ikkje med et bra stort flatt skruejern og en hammer, så sitter det mest sannsynligvis så godt at du vil slite med og få det av med nøkklene og. Kanskje så mye at du vil ødelegge nøkklene, eller mutteren på demperen. Plusset med og bruke 2 nøkler, er at du får dradd muttrene fra kvarandre samtidig som du løsner, i motsetning med og kun slå på den ene mutteren som kan følge med og rive gjengene inni muttrene, eller på selve demperen, alt etter hva som er det sterkeste matrialet! Lykke til, håper du får dette til uten problemer med for eks noen gode nøkkler. Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Jeg kan godt selge begge nøklene mine jeg (Ville egentlig ha en på veggen:pimp ) Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndyB Skrevet September 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Jeg kan godt selge begge nøklene mine jeg (Ville egentlig ha en på veggen:pimp ) 200 er bydd.. ;) Siter Min prosjekt tråd: PASSAT GT http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1437337#post1437337 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg