Sower Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Etter jeg fant ut at de bremseklossene jeg har på bilen nå er av biltema type, blei jeg litt dårlig og nå har de blitt slitt ned litt, så takk gud er det på tide med nye.. :D så det jeg lurer på om det er noen her som har tips til hvor jeg kan få tak i noen kvalitetsklosser til en saab 900 87 mod.. -.^ Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Etter jeg fant ut at de bremseklossene jeg har på bilen nå er av biltema type, blei jeg litt dårlig og nå har de blitt slitt ned litt, så takk gud er det på tide med nye.. :D så det jeg lurer på om det er noen her som har tips til hvor jeg kan få tak i noen kvalitetsklosser til en saab 900 87 mod.. -.^ hva med greenstuff? selger de på speedparts... mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 1000 kr for 4 stk er vel rimelig? / 520 kr for 4 stk.. min er 87 mod- så det er det som er prisklassen visst :D *wiii!* lucky noen som har erfaring med green stuff da? :O Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg