mOMOe Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 har en tt-01 jeg skal selge nå, hvor mye kan jeg ta for den??? bilen er en bmw e30 m3, warsteiner. den er utstyrt med: 23T super stock rz motor gåen?? fartsregulator carbon upper frame driftinghjul soft gummi racinghjul skumgummi racing hjul oljedempere 3300mAh intellect batteri alu motor heatsink orion 7T motor og keyence unlimited regulator kan følge med mot pristillegg hvor mye er noe sånt verdt folkens???? Siter BMW E28 M535I M/S38B36 PROSJEKT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
69Charger Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 1000-1500,- for bilen. kansje 2-2500 med 7turn og reg. Er ikke helt sikker. Har du bilder av chassi? Siter If it ain't broke you didn't have fun! Rudshøgda RClastebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 vis jeg sier 3000kr for alt da, med futaba mj controller, styreservo og mottaker i tillegg.. kan ikke være så halvgæærnt det vel.. noen bilder av bilen: med 23T motor og reg med 7T motor og reg med skumgummihjulene, og du kan såvidt se controllern på siden der.. med driftinghjulene de andre hjulene er nesten utslitt så de gidder jeg ikke å legge inn bilde av Siter BMW E28 M535I M/S38B36 PROSJEKT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 vis noen er int så ring meg på 92280569 eller send meg en PM.. kan være litt vrien å få tak i på tlf siden jeg jobber skift.. Siter BMW E28 M535I M/S38B36 PROSJEKT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg