vestad Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Har en L300 som jeg har fått på jobben, men den er litt vanskelig og starte. Må som oftest starte den på gir. Når den er kald er den nesten umulig og få liv i, mens når den er varm går det greit. Starteren går men den vil ikke starte, når man får start på den hvis den er kald komme en god svart sky ut. Den skal ikke på verksted siden den snart skal byttes likevel, men tenkte kanskje det var noe jeg kunne sjekke som ikke koster allverden. Tips mottas med takk. Siter 92 Honda Prelude 2.0 WingsWest RS LipKit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 sannsynligvis et problem med glødinga... mål resistansen i alle glødepluggene, verdiene skal være ganske like på alle pluggene(husker ikke verdien) pluggene er ofte koblet sammen med ei metallskinne eller lignende, denne må du fjerne først, ellers måler du alle på en gang. På en hiace jeg hadde som firmabil, var det bare en glødeplugg som virka, og den var rimelig tungstarta kan du si! Etter at jeg bytta de, ble det en helt annen verden! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superjenssen Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 enig med JChE... Få sjekka glødepluggene du... Siter - 85" Ford Sierra 2,0L arbeidsbil - 06" Skoda Octavia 1,9 TDI 4X4 X 97" BMW 320IT X 92" Peugeot 605 sldt X 82" Ford Granada 2.8GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 en ting glemte jeg, det første du må sjekke er om glødepluggene får spenning når du slår på tenninga...gjør de ikke det er det sikring eller gløderele som er kaputt... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg