Dyvlin Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Jeg skulle hatt forstillingskontroll på bilen min.. Noen der ute som tar det privat.. hedmark evt oppland Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Er vel noen her og der som har tatt seg råd til slikt utstyr privat, men tviler litt på dem er så veldigt lette og spore opp. :) Men har du en 100-150 000 får du ganske greie måleinstrumenter. Siste 4hjulskontroll eg var på, kostet meg 640,- kroner. Vanlig pris var vist rundt 900,- alt etter kor fast muttrer og bolter sitter. (Ellers er 1500,- en pris eg har hørt mye) Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dyvlin Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 ok men har byttet alt ta slite deler. så da hadde det vært greit å fått det gjort.. også ska je på Rudskogen til helga... har ikke 150k.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 ok men har byttet alt ta slite deler. så da hadde det vært greit å fått det gjort.. også ska je på Rudskogen til helga... har ikke 150k.. Stikk til nærmeste verksted og hørr hva dem tar for en hjulstillingskontroll. Eventuellt ta den enkle veien, og ring og hørr! :thumb Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 jeg betalte nettop 768 kr for hjulstillingskontroll med justering. Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 jeg betalte nettop 768 kr for hjulstillingskontroll med justering. Ser du er oppført med Stavanger, fortell fortell! Betalte 640,- inkludert justering av spissing for litt siden ute på Meca'n på Klepp! (Klepp Auto) Hva med deg, noe nærmere byen? Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 dro nok til klepp auto jeg og etter tips fra deg:) Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 dro nok til klepp auto jeg og etter tips fra deg:) Haha, du fekk lest den tråden ja! Da fekk dem litt gratis Reklame og du gitt! :hello: Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dyvlin Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 har funnet, så da er det i orden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg