R. Hansen Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Det jeg lurer på er: Passer 2.0 16v, fra samme årstall?. Hvis ikke. Hva må gjøres for at den skal passe. Takker for allle tilbakemeldingene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Tror den passer (dette er jeg ikke helt sikker på), men du er klar over at du må mest sannsynelig skaffe papierer fra Opel om at karroseriet klarer en slik motor + at du må bytte hele ledningsnettet? Lykke til forresten :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R. Hansen Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Takker for svar. Vet du hvorfor jeg må bytte ledningsnettet. Trodde bare hjernen måtte byttes. Karroseriet klarer vel dette motorbytte. Eller er det så stor forskjell på 1997 Vectra 1.8 16v og 1997 Vectra 2.0 16v. MVH Meg. Tror den passer (dette er jeg ikke helt sikker på), men du er klar over at du må mest sannsynelig skaffe papierer fra Opel om at karroseriet klarer en slik motor + at du må bytte hele ledningsnettet? Lykke til forresten :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Nei forskjell er det ikke på karroseriet, men drivverk, bremser og dempere + annet er det nokk forskjell på. Du må ha papirer slik at du får godkjent dette, det er kritiskt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R. Hansen Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 O.K Takker for svar. Ha en forsatt fin kveld/dag. Nei forskjell er det ikke på karroseriet, men drivverk, bremser og dempere + annet er det nokk forskjell på. Du må ha papirer slik at du får godkjent dette, det er kritiskt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R. Hansen Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Hjelp. Trenger mere informasjon om dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg