Gå til innhold

190en skal ombygges!


Mr.Cossie

Anbefalte innlegg

Du skal være heldig om du får tak i den Wald stylinga. Kan hende du finner noe i Japan, men det er ytterst tvilsomt. Er gått ut av produksjon, det er forøvrig de felgene også.

 

 

Har funnet ut det jeg også¨. men valget er nå enten evo 3 fra rieger (kjøpt fra sverie eller dk. eller clan lokk og bygge om til nyere look. med lepper osv og mer senk.. får evo 3 settet med vinge for 17000kr ink frakt og moms! fra sverige. og lakking får jeg for 3400kr for hel lakking.! betaler bare for lakken og papir osv.! ..

 

har anskaffet amg look panser nå med grill. og 16"amg felger 8.5 brede. med 225.40.16 dekk.

Bmw e34 525i (3.5L turbo Prosjekt i vinter )

MB - 230CE 91Mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

evo3 styling er usælt spør du meg. 190 er mye penere med original styling.vanlig 16v styling eller amg. blir så fryktelig standard med den forbanna evo 3 stylinga. mye problemer med 104 motoren også veit jeg (24v). har jobba på merc verksted i snart fem år og har erfart at 103 (12v) er mye mer stabil..så jeg hadde satsa på 103. er jo tross alt 188 hester i den og da. og det går godt i 190! pluss at 190 er levert med 103 motor så da er det mye lettere å bygge om. men uansett så ville jeg mye heller hatt en mørk, senka, valsa 190 med digre hjul. mye finere enn "evo3".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vet det er mye problemer. men blir det 24v motor. blir den ribbet helt og alt skal byttes og overhales. skal som sagt ha denne bilen i MAAAnge år. ! er enda usikker på styling. men liker evo 3 kitet. driter i hva andre syns min bil mine meninger! . bare jeg er fornøyd er det bra;) blir andre og fornøyde er det bonus;)

Bmw e34 525i (3.5L turbo Prosjekt i vinter )

MB - 230CE 91Mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår