Ideal Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Er en Mondeo som går på 3 sylindre. Da mener selger at dette er pga topp pakning? Kan dette stemme? Syntes det hørtes ut som det kunne være fryktelig mye galt. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Sjekk kjølevannet da.. ser det ut som det skal ? Er det olje og faenskap nedi der så er det lekkasje et sted.. Høres mer ut som et tennings eller bensinmangel problem :-| Fort gjort å sjekke om det er gnist. Er det injection med monopoint så er det nok tenningen, da kun en dyse forer alle sylindre med bensin. Er det flere dyser kan det være et problem med dysen eller tenningsmodulen. Ville tatt en rask kompresjonstest. Da får du et innblikk av tilstanden til sylindrer/stempel og ventiler. Tror du gjør det lurt i å ha den bilen på en NAF test... Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Monopoint?? også på en ford? hmmm... Tror nok du sliter med et tennings problem, kanskje en def ventil eller noe? selv om toppkn er gåen vil bilen i de fleste tilfeller gå på alle syl. Men det er faktisk UMULIG! å si hva som er galt. Men jeg vil tro noe i retning av plugger ledninger evnt dårlig komp pga def ventil... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.