DynaCore Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 hvordan er det med årsavgift og skilter? EU ok? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 årsavgift er betalt å skilter er på. Den skal på eu-godkjenning i år, det er derfor den blir solgt så billig fordi jeg ikke har plass eller tid til å fikse den hvis det skulle være noe med den. men, det er ingen store feil som jeg veit om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 årsavgift er betalt å skilter er på.Den skal på eu-godkjenning i år, det er derfor den blir solgt så billig fordi jeg ikke har plass eller tid til å fikse den hvis det skulle være noe med den. men, det er ingen store feil som jeg veit om. Når skal den inn på eu da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 den skal inn senest november eller desember. her er bilde av motoren: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Er ikke interisert i å bytte i en 1990 toyota corolla med no mellomlegg til meg?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Er ikke interisert i å bytte i en 1990 toyota corolla med no mellomlegg til meg?? Dessverre, jeg skal bare selge bilen for en annen pga studier i utlandet. så hun har ikke behov for bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 :bump :bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Hva består anlegget av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Hva består anlegget av? det står i annonsen. Har sendt deg PM! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 det står i annonsen. Har sendt deg PM! hvilket merker..hehe.. ok..svart på pm;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 husker ikke helt merket på forsterkeren å bassen, kan sjekke det imorgen. men ihvertfall høytalerene i hattehylla er Pioneer, å forran er det Rockford Fosgate. har sendt pm, tok bare litt lenger tid.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 husker ikke helt merket på forsterkeren å bassen, kan sjekke det imorgen.men ihvertfall høytalerene i hattehylla er Pioneer, å forran er det Rockford Fosgate. har sendt pm, tok bare litt lenger tid.. hehe ok..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Da var bilen solgt til compaq her på forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Da var bilen solgt til compaq her på forumet. Jpz.. det er den:D:thumb :D takk for en hyggelig handel!:hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg