GTI_Biatch Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Nå har jeg tydeligvis fåt slettet min 50 siders lange tråd om bilen min.. en golf 2 gti pga noen har lagt inn reklame der.. jeg hadde ingenting med det å gjøre og skjønte ikke hva det var.. trodde kanskje det var noen som hadde lagt det inn på feil tråd eller noe.. Så nå er hele tråden min blitt slettet og jeg har mistet masse bilder fra slik bilen var før og nå.. og det er stor forandring.. Det her synes jeg er alt for dårlig..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 elendig moderator jobb kaller jeg dette! var kun èn eneste post som innehold reklame fra en eller annen spambot i verden! den posten kunne blitt sletta, ikke hele tråden! Synd og skam!! Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Håpløst når det blir sånn.. Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 send mail til moderator. mulig de får gjenoppretta tråden din. de sletter den som regel aldri 100% bare fjerner den fra the public eye. Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 send mail til moderator. mulig de får gjenoppretta tråden din. de sletter den som regel aldri 100% bare fjerner den fra the public eye. Tror ikke moderator kan gjøre så mye med å hente den opp igjen, men admin burde derimot ha en liste med slettede tråder. Må kunne være mulig å gjenopprette. Håpløst.. Eirik '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Synes det her er latterlig.. Nå har jeg ikke lenger bilder av bilen slik den så ut før.. så får ikke sett noe før-etter bilde.. og det synes jeg kunne vært artig å sett.. :iconsm Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Jeg kjenner ikke til saken... men gi meg info med hvem forum del den tråden lå i, navn på tråd osv... Ellers så pleier det jo alltid å være dumt å ta backup av bilder da ;) _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Jeg kjenner ikke til saken... men gi meg info med hvem forum del den tråden lå i, navn på tråd osv... Ellers så pleier det jo alltid å være dumt å ta backup av bilder da ;) Tråden lå på volkswagen golf 2 forumet.. tråden het: endelig kjøpt meg bil!!:) Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 tråd oppe å går igjen og spam borte... http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=44548 _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 tråd oppe å går igjen og spam borte... http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=44548 Det var bra :) Tusen takk for det :) og hvis det kommer mer slik spam så håper jeg dere i såfall sletter det og ikke hele tråden! Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pef Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Det håper jeg og! Folk kan da ikke få hele prosjekttrådene sine sletta fordi andre spammer. Da er det jo ikke vits å lage tråder da, for plutselig er de borte. Uten at man har brutt no regler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Dette kunne enkelt vært løst med en PM til en av oss i crew. Lage en hel tråd om dette er unødvendig. Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg