Jani Hast Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Då har man kört slut på sin orginal koppling på min Polo G40. Tror det är så att det kommit olja på den från motor när jag plåga den på bana i 35 minuter i streck :D Sen börja kopplingen slira :mad: Så det blir väll till att byta koppling. Hinner inte göra det innan träffen på Rudskogen :( Så nu till min fråga. Vad ska man ha för koppling och var kan man hitta den ???? Effekt: 150hk + Vrid:191Nm Siter // jani Mitsubishi EVO 1 -92 Hastig© Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robpolo Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 sachs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jani Hast Skrevet August 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Originally posted by robpolo sachs Sachs vet jag redan om men är det något som har nr på en lämplig koppling ? Efter som där jag har tänkt att köpa den inte kan få fram nr på den =( Siter // jani Mitsubishi EVO 1 -92 Hastig© Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 11, 2003 Rapporter Share Skrevet August 11, 2003 Originally posted by Jani Hast Sachs vet jag redan om men är det något som har nr på en lämplig koppling ? Efter som där jag har tänkt att köpa den inte kan få fram nr på den =( Jeg kommer til å sette Helix på min etterhvert. Hadde 6000rpm på 3dje her om dagen, null hjulspinn og ca 50-60 km/t.......... Delenr til G40 er det samme som Polo 16v (100Hk), den som heter GTI i Sverige Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jani Hast Skrevet August 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Polo Classic: Tack. Kommer du till Rudskogen i helgen ?? Tänkte komma bort själv på Lördagen. Siter // jani Mitsubishi EVO 1 -92 Hastig© Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 15, 2003 Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 Originally posted by Jani Hast Polo Classic: Tack. Kommer du till Rudskogen i helgen ?? Tänkte komma bort själv på Lördagen. I'll be there Har akkurat satt på 256 mm skiver foran, gti skiver bak med Golf 4 calipper (først i verden?????) og 23,79 mm masterpumpe. Mintex 1144 som støver like mye som det bremser. Greenstuff er for pyser Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg