turbo242 Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 noen som har erfaringer med denne olja.. er helsyntetisk og skal brukes på volvo b23motor Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Jeg er strålende forøyd, jeg har prøvd det meste innen racingoljer men agip er jeg mest fornøyd med. Mest pga sin evne til å holde seg tykk selv ved høyeoljetemper Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 korleis merka du forskjell på god å dårlig olje sånn bortsett frå viskositetegenskapane? en anna ting er at en ikkje skal bruke heilsyntetisk olje på en motor som ikkje har brukt det før viss den har gått lenger en 100 000, sagt av en som hadde et lite kurs om olje når eg gjekk på skule.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 om ikke motoren krever slik olje er ikke vits. Men fult mulig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 om ikke motoren krever slik olje er ikke vits. Men fult mulig etter 100 000 på "vanlig" olje er den sopass sleten at den vil bruke olje.. eg velge å tru på den fyren til det er motbevist... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Spørs jo litt hvordan motor man snakker om, på en motor som skal brukes på bane eller en turbomotor med litt effekt vile jeg bruk 10w60 helsyntetsk. Dog ikke på vinteren Dimmu87: jeg merker ikke noe stor forskjell annet enn at olja holer seg tykkere mye bedre enn feks castrol racing 10w60. Dessuten er den billigere og renser bedre ser det ut til. Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg