Grohs Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 skal kjøpe meg en audi, vil gjerne ha en audi med turbo som jeg kan lett chippe, men jeg hører at det er mye feil med de, og man må opp i 2002 modell for at det ikke blir så mye skruing. noen med erfaring her eller vet om det er mye feil med de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianh Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Har audi a4 tq, å jeg har ikke vært noe plaga, bortsett fra at jeg måtte rette opp masse feil etter forige eier som mest sansynlig ikke vedlikeholdt bilen, men det du må skjekke er forstilling, den er et lite probliem, men der er det kommet forbedret forstillings deler... ellers så er det en god bil.. skal du kjøpe deg bil så må du ha den på NAF test først, det lønner seg godt når det er snakk om masse penger... håper du finner en bra bil som du blir fornøyd med:) Siter Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod X: Honda Civic VTI 93mod X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grohs Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 ok, takk det var godt å vite :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg