zyras Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Orginalen: Modden: Valgte å holde denne clean, fordi syns at immoet ikke sier at den skal være ekstrem eller noen form for stylet :P c+c Please! :D Update! Alt av det røde er borte nå trur jeg :P Siter bli medlem av PhotoChop Norge nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Litt rødt igjen i skjøter mellom plasten og lakken, men ikke så mye igjen. Dekket bak er mye breiere på ene siden der du har breddet felgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Off, denne var skikkelig dritt! hahaha, neida :D bare kødder med deg ;) Good modd ;) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Synes denne ble jævla pen:D Men så leste jeg at ene bakdekket var smalere så ble litt opphengt i det når jeg først så det.. hehe Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zyras Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Synes denne ble jævla pen:D Men så leste jeg at ene bakdekket var smalere så ble litt opphengt i det når jeg først så det.. hehe Reservebakdekk kalles det ;) Siter bli medlem av PhotoChop Norge nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v740 Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 bra mod men du kunne kanskje satt på noen andre felger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg