josse Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Hallo.. Noen som vet hvordan man kobler en monoblokk.. Jeg har tatt 12+, jord og høytalerkablene.. Remote kabelen er jeg litt usikker på.. Skal jeg først ta ledningen fra primærforsterkeren også inn på monoblokken eller skal jeg ta en fordeler på også en til hver forsterker? Sånn jeg har det nå har jeg remote via primærforsterkeren, men da kommer det ingen lyd. Jeg har signalkabel koblet fra spilleren og inn på monoblokken.. Det lyser power (grønt) slik som det skal, så jeg skjønner ikke problemet. Noen som har noen gode råd/tips?? Siter -Josse-^^ ALT går, det vanskelige bare tar litt lenger tid:D http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=123046 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Når du ikke klarer å koble bilstereo, eller lese i instruksjonene eller på forsterker åssen du skal gjøre det, så anbefaler jeg deg å kontakte noen som kan dette... så slipper du å brenne opp hele bilen din ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Oppsøk noen som kan dette med å koble eller gi en utfyllende punktvis beskrivelse av hva du ghar og hvordan du har koblet dette så vil det nok løse seg. Husk for all del å koble fra jord på batteriet når du holder på :) Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 er det egen subutgang på spilleren og er det denne ampen får signal fra??? Isåfall sjekk om subutgangen er slått på;) Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josse Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Ja, jeg fikk høre fra en på NCCN-forumet også at jeg måtte skjekke om subutgangen var på... Hvordan gjør jeg evt dette? Jeg har en SONY CDX-GT700D spiller og en LEGACY LA2060 monoblokk.. Siter -Josse-^^ ALT går, det vanskelige bare tar litt lenger tid:D http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=123046 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg