turbo240 Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Volvoen begynne og "nykke" så for det kommer turbo trykk og ca4tusen omd. :( bare "nykking" og null effekt etter det :( Hva kan være årsaken?? Ingen feil koda og regreim er riktig... nettopp begynnt og kjøre bilen etter ombygging. ledningsnett fra 240 b230f samt chip hjerna og dyse fra 940tic. Kan det kansje har noe med at svinghjul står eit hakk feil??? Noen som har erfaringa med noe sånt?? Takk for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Kenneth_ Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Hmm.. Høres ut som en motorstyringsfeil.. Prøv å poste i Volvo-forumet du.. :) Siter http://www.team-finsås.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo240 Skrevet September 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 jepp har snakka litt om det der... e begynnt og bli bra sikkert på at svighjule står et hakk feil. sur jobb og rette men :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Kenneth_ Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Så det går ann å sette dette feil..?? Det ver jeg ikk eklar over.. Trodde det var en form for styring på det jeg, evt at bolthullene var laget så de passet kun på en måte.. Det er jo bare å rive ut motoren da, å få det sjekka.. Er temmelig fort gjort på disse det.. Litt mermakk med turbo enn uten da men.. Lærer noe nytt hver dag.. Siter http://www.team-finsås.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo240 Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 hehe, blir vel mindre stress og få ut grikassa...den e på tide og skifte uansett ja hadde vert fint om det kun passa på en måte ja, trudde det heilt til jeg prøvde og sette det på på fleire måta.. passa uansett.. jævla teit! :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg