Gå til innhold

Oppskraping av bil i arbeidstida ¤)/("#¤)/(!!

Ranger emnet

Fanten_940LT

Anbefalte innlegg

Heisann alle sammen.

I går var en sorgens dag :(

Min 940 som var så utrolig flott i lakken ble voldtatt på parkeringsplassen på jobben.

Jeg stod mellom 2 biler og jeg kjenner til begge de to bilene, så det er ikke de iallefall.

Ugjerningen skjedde mellom 9:30 og 11:30, på høylys dag på ett område hvor alle har vinduene vendt... Men ingen så noe selvsagt... Og kameraene er fjernet.

Så nå sitter jeg med venstre side med en DYP skrape fra lykt til lykt, rett ned i stålet. Det ER gjort med vilje, da skrapen går rett mot og i en bue over for å unngå dørlåsen... Forbanna amøber.

Hvis jeg finner dette vedkommende, nøler jeg ikke med å ta en .38 super og spille russisk rulett!

Dette skjedde forøvrig i Sandnes, på Stokkamyrveien.

Har dere hørt noe om noen som kanskje kan ha gjort det, gi meg beskjed, så skal jeg personlig sørge for at vedkommende ikke gjør det igjen!

Politiet sa forøvrig: "Ja, da går det en ukes tid så får du bekreftelse på anmeldelsen... Så går det en måned og to så får du beskjed om at saken er henlagt..." Når den andre betjenten på kontoret gikk, sa han følgende: "Jeg ville gått etter han på den gode gammeldagse måten", så smilte han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre ingen så dette så finner du nok aldri ut av det desverre :( Har oppled selv å få skraper på bil som står utstilt på biltreff men det er nok ikke med vilje men heller lit uvitenhet om at en kanskje har skarpe kanter på klærne sine og så støtter en seg inntil bilen (En "Camry turbo" legger folk somregel aldri merke til).

Håper uansett du finner ut hvem det er og gir dem grisebank. Hater slike folk.

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

optus: Den stod i mellom byggene til Multiconsult/Office/Osjord/Nalco og alle de firmaene som er der. Det store gule bygget rett imellom Esso og Plantasjen og det greiene der. Rett ved det nye bygget som reises.

Kverna: Hehe, enig ;) Det er så ufattelig ergerlig :S Koster 8k å bli kvitt det... *sukk* Men men, tid er iallefall bestilt så blir den vel fin igjen.

Jeg mistenker forøvrig at det er han samme som kolliderte med meg på den samme parkeringsplassen i vår som har gjort det.

Han hadde en 2 mnd gammel Ford Fiesta som han måka inn i passasjersida mi. Han gadd ikke å se i speilet fordi han antok at det var klart.

Skader: Min bil - 70.000 kroner...

Hans bil: Rammeskakk og kondemnert... Ikke legg deg ut med Volvo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slikt er så forbanna unødvendig gjort! Nå skal ikke jeg være en av de mange som sier "nå skal jeg faen meg finne frem balltreet og drepe fyren!!" for det er ikke en smule realistisk en gang, men ja, hadde jeg vært deg tror jeg at jeg hadde prøvd og finne ut hvem det var og straffet han på en måte du fant passende :)

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistenker forøvrig at det er han samme som kolliderte med meg på den samme parkeringsplassen i vår som har gjort det.

Han hadde en 2 mnd gammel Ford Fiesta som han måka inn i passasjersida mi.

Det er ikke en av dine tidligere x-snupper som har gjort det da? :afro

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så forbanna unødvendig.

Føler med deg.

Hold oss opdatert saken skulle ta en ny vending da.

BTW: fikk førerdøren på mercedesen min ramponert for et par ukers tid siden, men jeg fikk "tak" i han som gjorde det, og skaden blir ordnet opp.

Han gjør i allefall ikke det der noe mer for å si det sånn.(han fikk passet sitt påskrevet)

:respect

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider