Gå til innhold

Min accord 1990mod


Accord jævel

Anbefalte innlegg

skuffende få som kjører accorder her...

 

Uansett ikke mye å skryte av men vi får se med tiden hva som kan skje med den...

 

gjerne kom med forslag, har ingen planer helt klare enda men lurer på om det blir

kun senking på den :wonder:

 

Hondanminfront.jpg

 

 

Hondanminside.jpg altså

 

 

Ja og jeg synes d bør bli flere accorder hær så det blir lettere for alle å få nødvendig hjelp eller tips som kan være greie å ha...=)

Accord 1990 2.0

D bli itj fart uten bart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen peiling på om det er samme fester på fr.fangere og b.fangere ? Jeg menner den accorden som er fra 90-94?

 

for jeg finner masse fin styling for den men ikke for accord CA5. 86-89.

 

har noen vart borti i det?

Ingenting passer. Absolutt ingenting. Dette er totalt forskjellige biler med totalt forskjellige former, vinkler og proposjonér på alle og enhver del hele kjøretøyet består av. Har man en CA er man "shit out of luck" - dette er et emne jeg vet alt om (tidligere CA-eier).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting passer. Absolutt ingenting. Dette er totalt forskjellige biler med totalt forskjellige former, vinkler og proposjonér på alle og enhver del hele kjøretøyet består av. Har man en CA er man "shit out of luck" - dette er et emne jeg vet alt om (tidligere CA-eier).

 

 

Har ikke kommet over noe jeg heller nei... men vist du har mye tid så kan du jo kjøpe et sett som er langt/bredt nok å forme vinkler etc... (ring forhandlere å spørr de om de vet om noe...)

Accord 1990 2.0

D bli itj fart uten bart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har snakket med en Accord dude her, han sier at 19" med 35profil skal gå fint på accorden... så, 18" 40profil skal ikke være noe problem... men, eg skal sette på mine, så skal eg si ifra åssen det går, må bare få dem lakkert.... har bare ikke hatt tid,,,

 

accord cb3 e tingen:P

http://www.bilforumet.no/accord/138037-min-accord-coup%E8-2-2ies.html

95- Accord 2.2 Coupè H22A swap 220hk;)

X-91- Accord 2.0exi 16v

X-93- Civic Lsi Hb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

hei, "accord jævel" du nevnte at du trenger baklykt, jeg har muligens som du kan kjøpe...Plukka av delebilen min, men tror de ligger hjemme....hehe

 

BTW: Jeg har 215-45-17 på min, og det er god plass til større :)

Honda Accord Deler Til Salgs...Løøøøp og kjøp

 

 

*Honda Accord 91Ex CB3

- 2x12" subber

- Infinity Kappa 50.7CS

*Honda NSR 125 - Solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha power filter på biln min og jeg lurere på hva som er billigst/best

og hva dere vil anbefale meg=S

 

Foresten hvor mye koster det å få en eske med nye baklykter fanger lykter å frontlykter? i frakt fra Autodynamic.com

Det er FRAKT prisen sånn ca jeg skulle vist...

 

fant denne som frister litt...=S

http://66.252.233.14/search_results.asp?txtsearchParamTxt=Accord%2090&txtsearchParamCat=19&txtsearchParamType=ALL&txtsearchParamMan=ALL&txtsearchParamVen=ALL&txtFromSearch=fromSearch&iLevel=2&subcat=271

Accord 1990 2.0

D bli itj fart uten bart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår