El_Loco Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Torsdag kveld (i dag) så jeg en koksgrå, helt dønn original Golf ll GTI G60 på Jessheim. Alt på bilen var originalt, helt ned til de sotede side-blinklysene. Felgene var av typen 16" OZ Superturismo. Lyden i bilen var helt vanvittig, og det så ut som den gikk ganske så godt. Fikk dessverre ikke tatt noen bilder:( Siter *-87 Golf Deuce. "Syvsoveren" Overraskende kvikk 1,8 K-Jet JKM Golf-crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LANO Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 er nok ikke en orginal bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LANO Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Grom! Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 har bilen blitt solgt nåa;) eller han Krogh den ennå? Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LANO Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 har bilen blitt solgt nåa;) eller han Krogh den ennå? jeg har solgt den ja..:thumb til en på Jessheim.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Fet bil da... Noen som vet hva den gikk for?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_Loco Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 jeg har solgt den ja..:thumb til en på Jessheim.. Huff og huff. Så kommer selgeren av bilen og ødelegger den lille spøken min. Jeg vet hvem som eier den, jeg var med og kjøpte den. (Jeg er han med den råtne 2'eren. Han med motorkoden:)) Siter *-87 Golf Deuce. "Syvsoveren" Overraskende kvikk 1,8 K-Jet JKM Golf-crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 den er nok min, ja:) LANO: nice work:D og, El_Loco: "han med motorkoden" ??? HAHAHAHA:D:D Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_Loco Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 den er nok min, ja:) LANO: nice work:Dog, El_Loco: "han med motorkoden" ??? HAHAHAHA:D:D Ja, nå må du endre avatar snart!!! Siter *-87 Golf Deuce. "Syvsoveren" Overraskende kvikk 1,8 K-Jet JKM Golf-crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg