saab9000 Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Hørte hjemma fra at det er noen som kjører på naf banen, det er nok noen bakkeløps biler, har vært der oppe før å kikka å der var det en volvo 240 bakkeløpsbil! Noen som har vært der idag å kikka?? Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Sykkla opp ditt men fikk ikke tatt noe av kjøringa:( Men jeg fikk tatt et dårlig bilde! Hadde ikke med meg det store eos 300d kamera, for da hadde de vel trudd at TA var på besøk,hehe! Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Her er det bilde jeg tok, gadd ikke å gå inn for det var folk som stod ved bommen der, så jeg trur ikke jeg hadde fått lov til å komme:) Ps. dårlig kvalitet, se innlegg 2 Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Jøss.. Var det mange flere biler enn de 2 som stod der ? Siter BMW E36 M50 323 turbo 352whp/422wnm @ 1,5bar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Jøss.. Var det mange flere biler enn de 2 som stod der ? Ja, men de var ikke løps biler! Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Idag var det en audi allroad som lekte seg litt på på banen der! Å den bmw var der idag å, men jeg var ikke der når han kjørte:( ! De øver seg sikkert til rally larvik 9 sept:) Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg