Zemeckis Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Hei Driver å søker etter ny bil for tiden og kommer over en Volvo 262 Bertone på autodb, eieren selger den for at det er for mye rust for han. Noen må redde en slik pen bil så den ikke havner i feil hender. Må jo være noe for folk som er etter en 242 som er orginalt tak senket:D http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1222160 Edit: Glemte jo linken til bila da seff:p Edit 2: Må nå gå å skriv rette modellen også. Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Håper den får et bra hjem og blir fikset opp igjen!:) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Går en sånn her også. Rimelig strøken sølvmet ser det ut.. Aldri fått kikka noe nærme på den. Den ser iallefall veldig strøken ut. Sikkert til salgs, da jeg aldri kan tro at eierne er klar over hvor mye en sånn er verdt i fin stand. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsverm Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 ...og tallet er selvfølgelig 262, som det også står inni annonsen. Noen bør gjøre en skikkelig rustjobb på denne, ja - utseendet ellers kunne tyde på at det muligens er verdt det. Siter 93/94 240SE st.v. aut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 ja er sant det, noen som kan dette med å få det til, burde fått denne:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FINNI Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Løp og kjøp. Blir fort cool doning av det her Lav med femmeren eller sekseren fra nyere volvo . Kjenner jeg får vann i munnen selv, har kikket etter en slik i noen år. men må nok gjøre ferdik andre prosj først. Klin til no zemeck:thumb is Siter DÆVEN , ENN Æ DA!!!!! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130106 http://thomasr.nvg.org/mortal.info/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 ja her er det bare å kline til zemeckis:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Løp og kjøp.Blir fort cool doning av det her Lav med femmeren eller sekseren fra nyere volvo . Kjenner jeg får vann i munnen selv, har kikket etter en slik i noen år. men må nok gjøre ferdik andre prosj først. Klin til no zemeck:thumb is bør holdes original i ytterste grad! Kunne gjerne hatt bilen. Interiøret er så ufattelig flott gjennomført. Føler seg skikkelig høvding i dem med de polstrede dørene og solskjermene i ekte lær :D Den skulle vært i original blå metallik fargen. Sort blir for tamt og skjuler mange detaljer som feks vinyltaket :) Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Noen som vil sponse meg med 30tusen kr eller?:p Hadde jeg hatt 30tusen på konto så hadde jeg dratt ned til Oslo og henta den med en gang!! Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Noen som vil sponse meg med 30tusen kr eller?:p Hadde jeg hatt 30tusen på konto så hadde jeg dratt ned til Oslo og henta den med en gang!! Må si meg enig der ja! Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2FAST 2FØRTI Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 slenger meg på jeg oxo, men har akkurat kjøpt meg en 76 244 gl og kontoen er tom.. Siter 1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 man får faktisk ikke rustfri 262bertone. Dette skreddesydde taket fra bertone ble støpt i jern som inneholdt salt. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Frister å ta en tur inn og sjekke den ut litt. Har muligheten til åkjøpe den og få lakkert den opp igjen. Men spørsmålet er hvor mye rust det er under :/ Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsverm Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 man får faktisk ikke rustfri 262bertone. Dette skreddesydde taket fra bertone ble støpt i jern som inneholdt salt. Jøss - ikke helt gjennomtenkt, kanskje. Man kan ikke ha fokusert særlig på lang levealder her... Siter 93/94 240SE st.v. aut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Frister å ta en tur inn og sjekke den ut litt. Har muligheten til åkjøpe den og få lakkert den opp igjen. Men spørsmålet er hvor mye rust det er under :/ ja kom deg sta å sjå på den:) hadde eg hatt 30k hadde eg heller ikkje stussa, Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg