Zetec Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Hva måtte du ut med for å bytte hjullager bak? trenger det på stasjonsvognen min og:( koster vel ca 2000kr inkl deler... (jeg betalte dog ca 1500 på min mk1 foran.) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mares Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Hvor er det dere får det til de prisene? Trenger byttet foran på min MK1 Mondeo...sjekket tre priser i Bergen, ingen under 2500...! Siter ------ Mondeo 95' 2.0i GLX Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrsinder Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 vet denne posten er gammel, men kan si så som at foran på min Mk1 mondeo var hjullageret ekstremt gåent, hele bilen rista som et mareritt, og det føltes som om hele bilen skulle dette fra hverandre! bytta dette lageret, og bilen var som ny. Så hjullagre kan ha en stor rolle i risting! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg