Gå til innhold

Bulker på taket.. Hvordan gjenopprette?

Ranger emnet


Gjest ReVolvolution

Anbefalte innlegg

Han skulle kjøpe dempere av meg, sa han hadde overført penger for både dempere og Volvo-treffet. Så gikk det noen dager, jeg så ingen penger. Han sa det var rart osv... Så gikk det noen dager: "Åja, jeg satt feil forfallsdato, nå er det ordnet"! Skjedde det noe på kontoen min? Nix, fikk aldri noe penger.

 

Så skulle jeg ut til denne personen og hente pengene og levere dempere da, og vi ventet bare på å få et tidspunkt. Han måtte vente til naboen kom hjem, fordi naboen hadde pengene. Tiden gikk, og gikk og gikk. Nei, ingen nabo kom hjem.

 

Så sier han at han gir meg penger kontant, og at vi skal møtes på BT 1200. Jeg var der, og ventet, prøver å ringe. Nix, ingenting skjer! Tlf. av! Keine fyr!

 

Så senere sier han at han var inne i hallen på det tidspunktet, bilen stod der. Det sjekket jeg at den ikke gjorde! Da var plutselig bilen på tur rundt bygget der de tester bilene. Det var den heller ikke, fordi der stod jeg i 30 min uten å se eller høre en eneste bil. Så var plutselig bilen borte og han stod og snakket med en fyr utenfor hallen.

 

NEI? Der stod jo jeg og fikk med meg at ingenting skjedde. Samme dagen skulle han gi meg en lyd og komme opp til meg og hente dempere + betale meg. Hm, 1000-kroners spm. hva tror dere skjedde? Helt rett, ingen kom hit, ingen ringte eller noe.

 

Har gitt opp det prosjektet der. Han skulle kjøpe panser av en kompis + få lakket bilen hos ham. Nå skal han vel ikke ha panser eller lakke bilen. Gud og fader altså!

 

Jeg tror du snart døpes Mr.Loen 2! :D

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Det fins jo en tråd for Useriøse brukere, men den ligger under bilstereo, så det blir kanskje OT å legge han inn der?

 

Han burde vel kanskje også lagt under en Useriøse misbrukere, etter han drev med utpressing og herping av hjemmesider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at folk gidder med de svindel-forsøkene sine.. Hvorfor kjøpe ting når du ikke har penger..??

 

Er du ikke seriøs, så gi faen i å bruke opp tiden vår..

Ja, vi prøvde å få noe vetigt svar ut av Bernt, etter gjenntatte brutte avtaler.

Det var jo da snakk om at folk hadde reist i gjerne 45 minutter med bil, ventet på bernt.. Altså brukt tid og penger (i form av bensin/autopass), for å møte han..

 

Den siste unnskyldningen hans var: "Jeg har penger, men jeg har ikke tid for tiden", som var noe morsomt formulert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi prøvde å få noe vetigt svar ut av Bernt, etter gjenntatte brutte avtaler.

Det var jo da snakk om at folk hadde reist i gjerne 45 minutter med bil, ventet på bernt.. Altså brukt tid og penger (i form av bensin/autopass), for å møte han..

 

Den siste unnskyldningen hans var: "Jeg har penger, men jeg har ikke tid for tiden", som var noe morsomt formulert.

 

Nei, du tar feil! "Tiden passer ikke for tiden!"

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du tar feil! "Tiden passer ikke for tiden!"

ja, stemmer.. sånn var den, hehe..

 

"Jeg lar deg gjerne overnatte (din database) på mitt (web)hotell, men om natten stjeler jeg og ødelegger tingene dine. Om du vil ha de tilbake, må du gi meg penger for at jeg lot deg overnatte gratis! Jeg gjorde deg jo tross alt en tjeneste, ved å overnatte gratis!!".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han er ikke helt til å stole på... Jeg har gitt han flere sjangser, men nå får han ikke flere. Jeg synes så synn i han da bilen hans ble herpet så tok med sjokoladekake til han da det skulle være banekjøring på Eikås. Han lovde å komme, men dukket han opp? Nei. Da hadde han vært fyllasyk.

Mvh Christine :)

http://www.bergen-gatebilklubb.no

 

T4: http://bilforumet.net/showthread.php?t=115531

240:http://bilforumet.net/showthread.php?t=126103

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke å se fint ut når jeg er ferdig, bilen er demontert innvendig og skal bygges om i løpet av vinteren.. Tror jeg prøver å dunke dem ut med en plasthammer først..

 

Takk for svar!

viss du skal gjøre det, ta en hold en planke (eller noe annet beint) over for å få det rett, aldri prøvd dette i bil derimot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ReVolvolution
Ja, det er tragisk!

 

Enda mer tragisk er det at dere må diskutere det på et forum. Personangrep er ikke tillatt her så tråden blir nok stengt.. Har du noe å si Colli, eller DaButcher, så si det til meg, og ikke sitt å whine på et forum..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ReVolvolution
viss du skal gjøre det, ta en hold en planke (eller noe annet beint) over for å få det rett, aldri prøvd dette i bil derimot...

 

Har fått det til, kjørte bilen til en oppretter på sotra, så fikset han det med noen sugekopper, vann og varmluftspistol..

 

Uansett, takk for tipset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda mer tragisk er det at dere må diskutere det på et forum. Personangrep er ikke tillatt her så tråden blir nok stengt.. Har du noe å si Colli, eller DaButcher, så si det til meg, og ikke sitt å whine på et forum..

 

Jeg ser ikke på dette som personangrep, men som en opplysning til alle som er dumme nok til å la seg lure av deg. Som f.eks. ved kjøp og salg av ting, avtaler osv. Syns bare det er rett og rimelig at folk må få en advarsel om dette. Whine på et forum? Tror ikke du klarer å stjele denne databasen og stikke av med den og true oss, men du kan jo prøve.

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda mer tragisk er det at dere må diskutere det på et forum. Personangrep er ikke tillatt her så tråden blir nok stengt.. Har du noe å si Colli, eller DaButcher, så si det til meg, og ikke sitt å whine på et forum..

Hvordan mener du at folk skal snakke med deg da, når du blokkerer folk fra kanaler som: MSN, Telefon, m.m?

 

Ps. dette er ikke personangrep, men "opplysninger", som faktisk er tilltatt på bilforumet.net.

 

Jeg la deg inn i "Useriøse brukere" tråden, som du sikkert så tidligere i denne tråden.

 

Du høster jo bare det du sår, så du har jo ingenting å klage over.

Personlig mener jeg at dette er den beste måten å advare folk på, da du garantert kommer til å fortsette med din useriøse oppførsel.

 

Å blokkere folk fra MSN, viser jo faktisk ikke akkuratt at du har tenkt å gjøre opp for deg. Du fikk flere anledninger til å ro deg unna, uten å bli nevnt noen steder. Du ble nevnt som "individ", ikke engang nevnt at du var fra utenfor bergen, at du heter Bernt S Olsen, At du bor på Ågotnes, o.l.

 

Når du derimot lukker alle vinduer og dører, setter fyr på broen, m.m og i tillegg driver med utpressning (økonomisk) av BGK, for databasen du stjal, så må vi jo nesten anse at du rett og slett er en drittsekk.

 

Lykke til videre i din kriminelle fremtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår