acoupe Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 hei ! Jeg skal kanskje lakke bilen til sommeren, men har lyst til å begynne å pusse ned bilen selv. Men problemet er at jeg er nede litt nå og da siden jeg ikke bor der bilen er. Skader det karosseriet på noen måte at bilen står nedpussa i noen mnd(3-6mnd)? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 ingen som vet? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Definèr pusset ned da? Hvis du mener at du skal pusse ned til bart stål så sier det seg selv at det ikke kan stå lenge før du kan koste opp bilen og lagre den i en skoeske, hvis du mener at du bare skal matte ned lakken osv, så er det ikke noe problem såfremst bilen står tørt osvosv... Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 det jeg mener er at bilen skal stå mattet og pusset ned klar til lakking. Trenger vel ikke å pusse helt ned til stålet hvis jeg skal lakke om igjen i samme farge? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 det jeg mener er at bilen skal stå mattet og pusset ned klar til lakking.Trenger vel ikke å pusse helt ned til stålet hvis jeg skal lakke om igjen i samme farge? Da skal du bare pusse det du greier uten å være redd, for du trenger som sagt bare å matte ned lakken for å lakke over igjen:) Ved rust og bulker må du nok pusse helt ned, men da sprayer du som sagt bare på noe "lurium" etterpå, Rustbullet e.l.:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg