JChE Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Heisann. Jeg har en Peugeot expert 2005 som firmabil... Det jeg sliter med er at suben romler og bråker når spilleren er av, og tenninga er i acc-posisjon. Styrestrømmen til suben er koblet på acc-ledningen, fordi den originale spilleren ikke hadde remote-utgang.Til å begynne med kjørte jeg highlevel signal fra spilleren til suben. Så byttet jeg til en Pioneer DEH-P55BT spiller, og la phonokabel til suben. Det var da problemet oppsto. Så når spilleren er av, og tenninga er på, begynner suben å romle... Suben er en aktiv Pioneer TS-WX22A 8" jeg merka ingen problemer før jeg gikk over til phonokabel... Det er heller ingen støy når spilleren er på... Jeg kan jo bare legge styrestrømmen på remote-kabelen på den nye spilleren, så er problemet borte, men jeg er bare litt nysjerrig på hva dette kan være? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 så det er ingen her som vet noe om dette?(ja, jeg har søkt...) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg