ronnyaa Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Vet jeg har vært borti filtersett for å montere på bilen min, men jeg har rotet bort linken, så da trenger jeg hjelp. Er møkklei den filterboksen som ligger å tar mye plass / skramler.. Bilen det er snakk om er en opel vectra 2.0di Siter Opel Vectra B - 2.0DI - 1997 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 http://www.streetdesign.no <--- K&N FilterCharger Kit, UTROLIG til NICE lyd du får + forbedringer som gassrespons ! eneste minus er pris, men TOTALT verdt det !!!!!!!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyaa Skrevet August 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Den butikken var det jeg hadde besøkt tidligere, nå har jeg lagt den i favoritter på alle maskinene her, så da glemmer jeg den neppe. Takker så meget :) Siter Opel Vectra B - 2.0DI - 1997 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clund Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Du finner det også i nettbutikken til http://www.kollevold.no. Tror de er litt billiger enn streetdesign. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyaa Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Har bestilt fra en lokal sjappe nå, de var i utgangspunktet billigere enn ALLE nettbutikkene jeg har surfet gjennom, og jeg har rabatter gjennom en plass jeg arbeider nå og da, så kanskje jeg får presset prisen litt mer :) Streetdesign er visst ikke intressert i kunder siden de ikke svarer på mail, så de hopper jeg elegant bukk over neste gang jeg skal se etter noe som helst. Siter Opel Vectra B - 2.0DI - 1997 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 streetdesign svarer aldri på mail nesten, men ring de og de svarer kvikt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyaa Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Vel, da biter de seg selv litt i baken med denne teksten som står på "kontakt" siden deres : Sitat "På grunn av stor pågang, spesielt i sesongen, ønsker vi helst henvendelser via E-post. Vi svarer på alle e-post(unntatt i ferier) innen kort tid." Sitat slutt.. Siter Opel Vectra B - 2.0DI - 1997 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg