OPEL 2RE Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 har fått tak i en liten søt vinge til vectra a combi som jeg har tenkt å få på. orginalt var den festet me 10 skruer eller noe slikt, men jeg gidde ikke lage 100 hull i bakluka så jeg har tatt av disse og tenkte bare jeg skulle lime den fast. Noen som vet hva som brukes ti dette eller vet om en sinnsykt sterkt dobbelsidig tape? :) Tore Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nultz Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Bare kjøp en sterk lim som kan lime stål og plast så burde det holde;) Vask vekk dritt og smuss før montering.. Men hvor fikk du tak i vingen? Mvh Nultz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPEL 2RE Skrevet August 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 å ja den vingå e så reine å fine som an aldri før har vært:thumb var på knoksen i stavanger å plutselig sko det en vectra combi gt dr med ei lita vinge å bare venta på meg...:) 100kr så hadde eg an!:m'm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg