bdybdal Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 vil no sei at bmw e pakkisboble nummer en, skyline e ikkje akkurat det, Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeMmiN Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 hahah...Det var det med å forstå hva tråden handler om... og han var hvitere enn Cecilie Leganger og Carl I Hagen tilsammen.... VRÆÆLL,hahahahahaha.....:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Værste er at han sa det og kjørte fort avgårde.... lurer på hvorfor..:wonder: Han kjørte en golf 3... Noe som ikke stemmer helt her:wonder: Hvis f,eks en 50år gammel Pakistaner kjøper seg en A8 er det da en pakkisbil bare fordi han er Pakistaner? Eller er det en pakkisbil hvis han tar en Mujaffa med bilen? Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mayhem Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Koenigsegg er jo også blitt en pakkisbil nå.Hvor skal dette ende? :wonder: Hehe. Øyh! Det var det jeg som skulle si! :D Siter (\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature (O.o) to help him on his way to world domination. (> <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Jeg er ung. Jeg er dum. Jeg skjønner ikke denne tråden, og jeg ser ikke helt den store morsomme sammenhengen. Men nok om min mangel på IQ Hvorvidt en bil er "pakkisboble" (likte den ;)) er vel på folkebunne bmw. Har iallefall alltid vært det her på sunnmøre. Skyline er bare et kult-ikon egentlig. Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impreza_wrx Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 meg og en på jobben diskuterte en dag det med bmw som pakkistralle, og fant ut vi skulle telle alle "pakkiser" som kjørte bmw i løpet av arbeidsdagen...i løpet av 5-6 timer kom vi til 0. det gikk for det meste i japse-biler, helst nissan og toyota. til info; jobber på bensinstasjon, og var egentlig ekstremt lite å gjøre på den dagen:thumb er en "sånn" her i byn som kjører en bmw compact med svær vinge og div jalla-stling. sikkert en 316 også... er slike ting som får meg til å kalle biler for kebabtralle. ikke nødvendigvis at det er en bmw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lalala99 Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Problemet til folk er vel at folk flest er idioter ;) Siter Porsche Carrera 4 *uvisst* Bmw M3 *98* Honda prelude *92* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetRacer1991 Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Er det du som eier den "gulle" Skylin'en?? (Asim Gondal?) Siter Crime is Not my Style! - Opel Vectra A 1991. Vectra A 2000 fangere ønskes kjøpt, ta kontakt. x Mercedes 230E W124 X Bmw E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 hehe drikke og surfe forum er dårlig kombo :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 jeg liker bare ting hvis de er ROOOOOOOSA! Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Er det du som eier den "gulle" Skylin'en?? (Asim Gondal?) Ja, det er meg.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 jeg liker bare ting hvis de er ROOOOOOOSA! haha... du skal få rosa tøfler av meg til jul :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 meg og en på jobben diskuterte en dag det med bmw som pakkistralle, og fant ut vi skulle telle alle "pakkiser" som kjørte bmw i løpet av arbeidsdagen...i løpet av 5-6 timer kom vi til 0. det gikk for det meste i japse-biler, helst nissan og toyota. til info; jobber på bensinstasjon, og var egentlig ekstremt lite å gjøre på den dagen:thumb er en "sånn" her i byn som kjører en bmw compact med svær vinge og div jalla-stling. sikkert en 316 også... er slike ting som får meg til å kalle biler for kebabtralle. ikke nødvendigvis at det er en bmw Kom til Oslo og gjør det samme her, skal love deg at du ikke kan telle så langt en gang når det gjelder "pakkiser" som kjører BMW. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Pakkisbil for meg er en gamle carina/corrlla med plass til 4 inni,og der sitter det ofte 7 pakkiser... Så svaret på tråden din Asim, "Hva er problemet til folk ?" Uvitenhet... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Frekkhet kanskje? Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg