BoomBoxx Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Selger mine to PG-forsterkere. De er brukt i en knapp uke, og er som nye. Forsterkerne har følgende specs: 2x60W RMS @ 4 ohm 2x125W RMS @ 2 ohm 1x250W RMS @ 4 ohm (målt til over 275W RMS). 25A sikring til vanlig bruk, må bytte til 40A v/ dB-drag e.l. (på birth sheet er de målt til ca 39A strømtrekk v/ maks effekt). Stabil i 1 ohm stereo, 2 ohm mono ihht PG. Følger med birth sheets (mulig jeg har mistet det ene, men har hvertfall det andre...) Pris: 1300,- /stk eller bud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Kan være interessert.. Må bare se om jeg får solgt monoblokka..:) Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg