Suzuki Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Poloen min er i behov av nye seter. Tonnasjen til føreren, kombinert med skral kvalitet i utgangspunktet har ført til at jeg snart sitter på gølvet. Ettersom jeg kostet på bilen " astronomiske summer" i vinter som var, må jeg få den til å vare en stund til. Vurderer derfor å bytte fører evt. begge frontseter. Det optimale valget hadde jo vært Recaro, men disse er stein dyre, og siden jeg betakker meg for brukt, er det neppe noe realistisk alternativ. Men -det finnes vel andre alternativer ? Før fantes det noe som het Cobra, har også sett MOMO seter i endel biler. Er det noen som tør våge seg frampå med en anbefaling av seter som kan passe i en 5D Polo ? Sveise og borre er uaktuelt, jeg må ha en type der det finnes bolt-on understell. Setevarme er også (nesten) et must. Er det noen som har råd & dåd, tips, forslag eller på annet vis har noe å bidra med ? Initium Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 er det virkelig ingen her som har erfaring med utbytting av treige og nedsunkne standardseter i Polo`er ? JokerS30 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 du finner nok ingen understell som passer rett på som ikke koster så mye, er jo masse billige race stoler, med understell, men man mo jo borre litt da.. vist ikke får du jo bare få noen til og sveise den på det understellet du har.. er det ikke samme understellet som er på golf.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Jeg bygde om no originale understell til å passe et par cobra seter.. Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg