nissan_kar Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 hei.. har kjøpt meg ett Focal k2 power 100kp jeg lurer på en forsterker som er "verdi" dette komp settet.. pris er ikke så viktig men kom med forslag til en forsterker som gir dette settet trenger.. må ha litt justering så jeg blir kvitt bassen i det.. legg gjærne ved link til forsterker.. takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Sjekk EngenAudio.no, han har endel TRU Technology forsterkere på tilbud. Alternativt Soundstream Lil'wonder serien. Dette er en forsterker som leverer utrolig mye go'lyd for pengene. De har også innebygd High-, Low- og Bandpass filter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan_kar Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Tarantula TRA 340.2 eller tru tech T-2.100? lil wonder serien hadde bare 1 2kanaler så jeg.. hvordan er det og bro koble dette sette på noen av dem? har på følelsen att det blir litt feil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Tarantula TRA 340.2 eller tru tech T-2.100? lil wonder serien hadde bare 1 2kanaler så jeg.. hvordan er det og bro koble dette sette på noen av dem? har på følelsen att det blir litt feil.. T-2.100 er en glimrende forsterker som er ekstremt strømsterk og spiller veldig pent. Av Lil'wonder ville jeg valgt LW4.580 og kjørt aktiv deling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan_kar Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 hmm takk for svar men må bare spørre.. hva er aktiv deling? og hva vil det si? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 hmm takk for svar men må bare spørre.. hva er aktiv deling? og hva vil det si? At du f.eks bruker en 4-kanaler og driver hver sin diskant med to kanaler og hver sin mellomtone med to kanaler og bruker forsterkerens eller spillerens delefilter, ikke det som følger med høyttalerne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan_kar Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 At du f.eks bruker en 4-kanaler og driver hver sin diskant med to kanaler og hver sin mellomtone med to kanaler og bruker forsterkerens eller spillerens delefilter, ikke det som følger med høyttalerne. ok.. takk for ett bra svar.. er dette en bedre løsning en og bruke det delefiltere som følger med høytalerne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 ok.. takk for ett bra svar.. er dette en bedre løsning en og bruke det delefiltere som følger med høytalerne? Det gir større muligheter til å justere lyden "riktig" og forsterkeren får mindre å jobbe med, noe som resulterer i bedre lydkvalitet. Sterkt å anbefale da det ofte ikke er mer enn noen hundrelapper dyrere enn å kjøpe en 2 kanaler og bruke de medfølgende filterne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 hei.. har kjøpt meg ett Focal k2 power 100kp jeg lurer på en forsterker som er "verdi" dette komp settet.. pris er ikke så viktig men kom med forslag til en forsterker som gir dette settet trenger.. må ha litt justering så jeg blir kvitt bassen i det.. legg gjærne ved link til forsterker.. takker for svar Heisann. Du må tømme PM boksen din. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 hva med en Audison VRX 4.300.1 til "trenger peng i en fei pga kjøp av leilighet og har mye utgifter - pris av 3000 kr + frakt" Masse filtere og veldig strømsterk! Det er jo Audison... :) Dette er en 4-kanaler om du ikke visste det.. Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Hva med å velge forsterkere fra Focal da. Dette er bare kremen, og absolutt verdig til å drive dette settet! Et eksempel er denne: http://gundersenautoparts.com/shop/product_info.php?cPath=30_39&products_id=424 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opeth Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Audison ampen lohelle selger der er et KUPP !!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg