_DuDe| Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Kan noen hjelpe meg med å modde litt på bilen min? Den skal ha svarte speil, svart tak og svarte eiker på felgene... vil oxo ha sotede front lykter... svart fargene som skal være på speilene å resten skal være skikkelig blank svart...:) Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 bump.... Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 En kjapp mod: Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steef Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Jeg lagde au ein til deg.. Fjerna dørhåndtakene i tillegg bare for å se. Syns det ble fet jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg