Truls99 Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Før fantes det et par steder i Oslo der man kunne leie plass for å utføre enklere reparasjoner. Begge de stedene jeg kjente til er lagt ned for flere år siden. Finnes det forstsatt noen slike haller i nærheten av Oslo? Siter Volvo V70 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Det virker på meg som det er slutt på slikt, ivertfall om du tenker på haller med bukk eller lift... Pga sikkerhet and such... Er ivertfall det som er status her oppe, på de plassene jeg har spurt. I sverige derimot var det bare å stikke innom å låne det man måtte låne på OK,statoil, etc... Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Finnes ihvertfall en i Bergen som jeg selv var hos for ikke så lenge siden, men det hjelper vel ikke deg så mye... Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 har statoil på bjerke sluttet med dette å? de hadde en slik før tror jeg Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Var visst en stasjon i moss som hadde og.. Om de har det fortsatt vet jeg ikke.. Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls99 Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 har statoil på bjerke sluttet med dette å? de hadde en slik før tror jeg Jepp. Ikke noe mer mekking på Bjerke. Hvis noen vet om noe så si fra. Siter Volvo V70 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smitt Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Jepp. Ikke noe mer mekking på Bjerke. Hvis noen vet om noe så si fra. Jeg var da på Bjerke i kveld og tok oljeskift. Var da 6 bukker der da.... Siter http://www.bilprodukter.no - Nissan Skyline - Nissan 200sx *solgt* - Bmw E36 318is Coupè *solgt* - Mitsubishi Lancer Evo III GSR *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Er det ikke det på de fleste bensin stasjoner? Jeg har fått lov til å ta olje skift, bytte bremser osv på flere av bensin stasjonene rundt her i Fredrikstad. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls99 Skrevet August 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Jeg var da på Bjerke i kveld og tok oljeskift. Var da 6 bukker der da.... Jøss! Var der i vinter, og da mener jeg det var et eller annet firma som hadde flyttet inn der. Får ta en tur å se bedre etter neste gang. Siter Volvo V70 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skage Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Jeg har kjøpt med 2 søylet løftebukk,som jeg håper jeg får opp i helga,bor ca 45 min fra oslo!!du er velkommen til å leie den en kveld for en 200lapp :) Får snart kompressor og litt annet småtteri også,samt at jeg har en del verktøy fra før,ikke noe proft utstyrt verksted,men du får gjort det meste man kan gjøre selv!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 er i drammen om det er av interesse, ved nøstedhallen, koster 30 kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Jøss! Var der i vinter, og da mener jeg det var et eller annet firma som hadde flyttet inn der. Får ta en tur å se bedre etter neste gang. Er litt rart plassert, bak alle pumpene på en måte.. :P Relativt dyr hall som er glatt og ekkel, men funker i et nødstilfelle ;) Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jfallsen Skrevet Juni 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 Jeg har kjøpt med 2 søylet løftebukk,som jeg håper jeg får opp i helga,bor ca 45 min fra oslo!!du er velkommen til å leie den en kveld for en 200lapp :)Får snart kompressor og litt annet småtteri også,samt at jeg har en del verktøy fra før,ikke noe proft utstyrt verksted,men du får gjort det meste man kan gjøre selv!! Hei jeg må skifte støtdempere på bilen min bak en for monde 98 model. kan jeg få låne verkstedet mot litt betaling . jeg skal på ferie på tirsdag og må få det fikset før da . Om du er interresert ta å mail meg på jfallsen@start.no eller ring meg på 99289460 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Juni 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 Innlegget hans er nesten 2 år gammelt så du bør nesten sende han en PM hvis du skal få svar her... tror jeg :) /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Juni 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 hehe, gammelt innlegg ja! kan no ta turen til Shell bilbyen (trondheim) Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg