Gå til innhold

Norsk drifting video på nett!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by boXer

Skikkelig tøft!

Du er godt på veg ser man.

 

Du vet du blir Gudfaderen av norsk drifting nå sant? :D

 

Skal ikke glemme å rose den som har laget filmen!

 

True, true!!

Bakdekkenes værste fiende?? :D

Bra jobba, FSR. Syntes jeg så et par glimt av bilen min gitt....... ;)

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler at jeg har litt å si her...

 

Har kjent denne gale guttungen hele mitt liv, han har siden barnsben av vist et talent for å bruke ting på hjul utenom det vanlige... Om det var å kjøre om kapp sittende på skateboard ned lange, svingete asfaltbakker i sommermørket(livsfarlig egentlig), Hoppe lengst på BMX Crosser'n eller kjøre villmann med olabil... Også med akebrett og ski var han som oftest best...

 

Har dessverre ikke fått konkurrert mot han så ofte, men vi har hatt mye moro på hjul sammen.. jeg har også ofte stått ved sidelinjen som stolt lillebror!

 

Så hvis dere vil, betal meg, og jeg tar i mot bestillinger for driftekurs.... (kødder da)

Martin Sørlie, 1985.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knall rått hehehe helt herlig og se på imponerende kontroll på den bilen skulle tru du ikke hadde gjordt annet en og sladde emd den bilen i flere år.

 

Hva sa du eid den i to uker:D er noen som bare har talent for og ratte bil.

 

 

Stå på håper diffen fikser seg fort.

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Razer

Føler at jeg har litt å si her...

 

Har kjent denne gale guttungen hele mitt liv, han har siden barnsben av vist et talent for å bruke ting på hjul utenom det vanlige... Om det var å kjøre om kapp sittende på skateboard ned lange, svingete asfaltbakker i sommermørket(livsfarlig egentlig), Hoppe lengst på BMX Crosser'n eller kjøre villmann med olabil... Også med akebrett og ski var han som oftest best...

 

Har dessverre ikke fått konkurrert mot han så ofte, men vi har hatt mye moro på hjul sammen.. jeg har også ofte stått ved sidelinjen som stolt lillebror!

 

Så hvis dere vil, betal meg, og jeg tar i mot bestillinger for driftekurs.... (kødder da)

 

Blir helt rørt jeg... Må legge til at denne stolte lillebroren på sidelinjen ikke er helt borte han heller. Leder vel Norgescupen i R/C 1:10 Touring Modified med snart et tresifret antall poeng :D

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår