Kenneth` Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Det suser i gulvet ved bremsepedalen når bilen er i gang,,,bremsen er noe svekket! Når jeg trykker inn pedalen stopper susingen! Motoren går ugjevnt hvis jeg ikke holder inn pedalen! Hva er det som er galt/ødelagt ?? har ikke sett noe på det selv,ettersom jeg tørr ikke tukle med bremser,,,det er hellige saker :p Håper noen kan hjelpe meg :) Siter '94 Golf GTI16V & '86 Sierra IS Budsjettskrenser! X: '83 Sierra 2.0GL,'90 Golf2 1,8i,'86 Sierra 2.9 4x4,'86 Golf2 1,8,'89 Golf2 Gti8V,'86 Golf2 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Det suser i gulvet ved bremsepedalen når bilen er i gang,,,bremsen er noe svekket! Når jeg trykker inn pedalen stopper susingen! Motoren går ugjevnt hvis jeg ikke holder inn pedalen! Hva er det som er galt/ødelagt ??har ikke sett noe på det selv,ettersom jeg tørr ikke tukle med bremser,,,det er hellige saker :p Håper noen kan hjelpe meg :) Høres nesten ut som det er bremseforsterkeren din som er gåen. Susingen du hører er mest sannsynlig at motoren drar luft/vakumm igjennom bremseforsterekeren og fusker dermed fordi dette er falsk luft. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vimael Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Se også over alle wakum-slangene at alle sitter på plass. Hadde ett liknende problem selv og da var det en sprekk i wakumslangen som gikk inn på bremsekraftforsterkeren. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg