Qee Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 hadde dette bildet på pcen og husker ikkje kor eg fant det, men lurte på om noen vet hva bak det er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikings Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 En ting er sikkert, den er rå. Kan derverre ikke hjelpe deg med bildet :rolleyes: Siter 05 BMW E61 525IA Touring x 01 BMW E46 320d Sedan x 95 BMW E36 320i 24v M-tech x 92 BMW E36 320i 24v Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 Ser ut som Rieger addon på original bakfanger, Hamann vinge og takvinge. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet August 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 Originally posted by Mr.Stream Ser ut som Rieger addon på original bakfanger, Hamann vinge og takvinge. ja for den virket ganske "orginal bak" må sjekke ut rieger sin siden, men hamann vinge og takvingen har jeg sitt før, det er noe som skal på min når pengene strekker til.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 Ville heller gått for ACSchnitzer sin takvinge. Og original M3 spoilerlippe. Fint og diskre. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet August 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 Originally posted by Mr.Stream Ville heller gått for ACSchnitzer sin takvinge. Og original M3 spoilerlippe. Fint og diskre. nja har og vurdert orginal m3 "list", men tilfelle det blir noe bak så blir det den hamann sin bak!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Liknet litt på denne... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 den siste der har værtfall full rieger styling.. alt fra powerzone.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg