infested Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 jeg har da: 4 stk tsw-3004spl 1 stk pg xenon 1*1200 1 stk pg xenon 4*200 6 stk 5" høytalere 1 stk 1 farads kondens orginalt 50amph dynamo og 2 stk orginale batteri jeg vet jeg trenger mere strøm... men hvor stor dynamo og hvor mange batteri trenger jeg?.. skal jeg utvide kabler fra dynamo til batteri?.. skal jeg skaffe større kondensator..?... åssen batteri og åssen dynamo?... Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Hvorfor ha så inni h******* mange elementer inne i bilen? Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Hvorfor ha så inni h******* mange elementer inne i bilen? en i hver dør og i hattehylla?..liker det sånn.. men helst svar meg på det ejg spør om.. Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Oppgrader fra + på dynamo til + på batteri. Fra - på batteri til karosseri. Og fra motor/dynamo til karosseri. Bruk gjerne samme eller større kvadrat enn kabelen som går til forsterkerene. Så bør du for all del oppgradere dynamoen. Vet ikke hva som passer deg, men kanskje noe fra en volvo dieselbil? Hopper du opp på 90A har du oppgradert MYE. Batteri ville jeg tatt tilslutt. Kjøp da 1 eller 2 gelebatterier. Lykke til :) Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 tusen takk :).. da skal jeg inn for å handle grove kabler og lite slitt dynamo fra høggern :).. så får ejg se om jeg finner ett sted hvor de selger billige optima batteri :) takker og bukker mvh Thomas Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Eik, FK og AK selger Maxxima og Yellow top billig rett som det er. Viss du bor i nærheten av slike butikker. Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Eik, FK og AK selger Maxxima og Yellow top billig rett som det er. Viss du bor i nærheten av slike butikker. takker :) sønnak driver med maxxima ser det ut som.. å jeg får en del prosenter derfra via jobben.. er dette ett bra batteri?.. http://www.sonnak.com/maxxima.cfm takker for svar :)... Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Maxxima er bra ja :) Du bør få disse fra 1000-1500. Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plimp Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 4 stk tsw-3004spl? :heyyou: Muli du trenger litt mere forsterker også. Hehe.. Sikkert bare en skriveleif. ;) Siter Ny bil: Chevrolet Suburban 6,2d 87mod *Audi A6 2,5 TDI Quattro 96mod (c4) *solgt* *Audi 80 1,8E 87mod (SPIKER:( ) *Audi 80 1,8S 88mod (spiker) *Daihatsu Charade 1L 88mod (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 4 stk tsw-3004spl? :heyyou: Muli du trenger litt mere forsterker også. Hehe.. Sikkert bare en skriveleif. ;) PG Xenon 1*1200 er ganske sterk.. så trur det skal gå bra :).. men hvis ikke så trenger jeg enda en :P.. hehe Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Maxxima er bra ja :) Du bør få disse fra 1000-1500. fint :)... da bytter jeg ut begge jeg har :P.. men er det bare en størrelse på de?.. isåfall hvor stor burde begge være på? Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 fint :)... da bytter jeg ut begge jeg har :P.. men er det bare en størrelse på de?.. isåfall hvor stor burde begge være på? De har kun en størrelse, ikke spesielt store. Passer rett i Golf så :) Men kanskje du burde prøve med kun 2 av subbene dine i 1 ohm om forsterkeren er stabil i 1 ohm? Det kan faktisk spille høyere. Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 De har kun en størrelse, ikke spesielt store. Passer rett i Golf så :) Men kanskje du burde prøve med kun 2 av subbene dine i 1 ohm om forsterkeren er stabil i 1 ohm? Det kan faktisk spille høyere. jeg kjører subberne i 1 ohm nå.. men det blaffrer bare.. å du hører ikke bassen.. bare vibrasjoner.. rister i hele kroppen og bilen men hører lite.. har bare 2 stk tsw-3004spl nå.. men skal ha inn 2 til.. prøve å sette alle i 2 ohm Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 jeg kjører subberne i 1 ohm nå.. men det blaffrer bare.. å du hører ikke bassen.. bare vibrasjoner.. rister i hele kroppen og bilen men hører lite.. har bare 2 stk tsw-3004spl nå.. men skal ha inn 2 til.. prøve å sette alle i 2 ohm Hvilke kasser står disse i da? Tviler på at ting blir bedre av flere elementer og mye mindre effekt per element. Hull i hatthylle eller skipose er kanskje en løsning for å få bass, ikke risting. Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorlien Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 PG Xenon 1*1200 er ganske sterk.. så trur det skal gå bra :).. men hvis ikke så trenger jeg enda en :P.. hehe Pioneer anbefaler jo at en kjører PRS-D3000SPL til disse elementene, selv jeg ville jeg kjørt minst 2 stk av disse PRS-D3000SPL til 4 slike elementer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg