245 gl Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Kjempefint...liker felgene dine;P Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Ser bra ut dette:) Skal du ha svart front med tiden også eller? Hvor fikk du tak i svarte dørhåndtak utenpå bilen din? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Ser bra ut dette:) Skal du ha svart front med tiden også eller? Hvor fikk du tak i svarte dørhåndtak utenpå bilen din? lurte eg oxo på, hvor du får tak i dei dørhandtaka? har du lakert dei sjølv? Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 kom på noen 240ier. var en her som hadde det på sin 245 sa til han at de SKULLE jeg ha! men så lakka han hele bil blå INKL. de sorte DØRHÅNTAKA!!! gjett om jeg var rasende!!! så ut som de fleste 240ier denne her. godt brukt.. men er jo derfor vi liker 240. går jo ann og bruke det :thumb nice vogn Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0milt Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Ruller på økonomidekk med ser jeg?;) ( Avpigga vinterhjul ) Btw, Svarte dørhåndtak kom på blant annet Classic. *sikle* Siter -99 Golf GTI 1.8t (fmic,kw,bsr,ts-racing) -87 24o Turbo (under oppussing) Tidligere biler-92 E34 M5 Touring -86 Sierra IS -90 240 turbo -03 Honda Nsr (solgt) -03 Honda Nsr (spiker)-86 Suzuki Fz (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 så jo pen ut denne her.. synes jeg shimter Einar oppi panseret ditt oxo.. ja du skal vel opp på dyrskunn regner jeg med? Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast2førr Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 så jo pen ut denne her.. synes jeg shimter Einar oppi panseret ditt oxo.. ja du skal vel opp på dyrskun regner jeg med? Hehe! Det er Einar som er oppi panseret ja! Ska oppover på dyrskun idag tenkte eg. Einar ska au. De svarte dørhåndtaka er fra en 91' modell. Syns det gjør seg mye bedre. Veit ikke, men tror du får handla de hos volvo enda, men er sikkert alt for overprisa. Gadd ikke kjøpe nye sommerdekk når det bare er igjen siste rest av sommeren. Har kjørt rundt i MB 123 første halvdel av sommeren serru. Det er for ****ig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Den var pen! Hvor får du tak i og hva er de "flippene\stylingen" som du setter på under\på orginal leppa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 det er no 740 orginal styling's greier vel?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 "Add on" heter det for de som ikke vet det:) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast2førr Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Bilen er litt "oppdatert" Masse nye bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg