pacecar Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Episode 1: http://rapidshare.de/files/31032875/gumball.3000.2006.e01.avi.html Ep2. 10pm Sunday 3rd September Ep3. 10pm Sunday 10th September Ep4. 10pm Sunday 17th September Ep5. 10pm Sunday 24th September Ep6. 10pm Sunday 1st October fant denne på zatzy :) god underholdning :coplight .. Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stage Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 ahh, nice:) Episodene ifra 2005 var isåfall bra :) Siter - 08 A4 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Jeg skjønte ikke særlig mye av den linken, kommer inne på noe greier som jeg må velge - også betale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 er en plass man kan velge free , så må du vente litt (må og trykke en kode) ..så kan du laste ned Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 mange.. er fler og fler normenn med hvert år .. men det som er rart er at i neste epsiode får vi se en ulykke .. fra maximillians sin bil! det er ikke bare uvanlig men rart .. han vil nemlig ikke at ulykkene skal vises på TV .. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 og når kommer neste film? Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SNAP Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Ep2. 10pm Sunday 3rd September Ep3. 10pm Sunday 10th September Ep4. 10pm Sunday 17th September Ep5. 10pm Sunday 24th September Ep6. 10pm Sunday 1st October Lær deg å les tråden da din sopp! Siter Christer Handeland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Man finner også episoden som torrent og er lett å få ned da ;) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cozmos Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Man finner også episoden som torrent og er lett å få ned da ;) jeg finner den ikke som torrent, ikke i sjørøverbukta iallefall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Sjekk med torrentspy ;) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Den ulykken neste gang, noen som fikk med seg hvilken bil det var? Og hvor mye den var verdt? Syns Maximillian sa "one million" og han er jo engelsk så det må ha verdt en riimelig spesiell bil isåfall! Såg episoden på videogoogle, så fikk ikke med meg alt selv, grnnet den dårlige kvaliteten. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Jeg syyyyyyyyns det lignet på Rollsen med alu-vinge. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Uansett: gleder meg til neste episode:) Sanchez-gutta er faen meg ikke friske:D Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Den ulykken neste gang, noen som fikk med seg hvilken bil det var? Og hvor mye den var verdt? Syns Maximillian sa "one million" og han er jo engelsk så det må ha verdt en riimelig spesiell bil isåfall! Såg episoden på videogoogle, så fikk ikke med meg alt selv, grnnet den dårlige kvaliteten. Ganske sikker på at det var en Rolls Royce Phantom Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Hm, filen ødelegger seg når den spilles på Divx, kommer bare no skurre bilder og slikt. Noe som vet som kan være galt? Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg