Gå til innhold

Tråden om min E46 328CI

Ranger emnet


Richie85

Anbefalte innlegg

hehe.. jeg venter og venter.. :) 4-5uker å få den eksosen fikk jeg beskjed om:P

 

Okey. Det blir sikkert en bra oppgradering :) Både utseendemessig og lydmessig :) Regner me 328 motoren Maler som en katt og wheser som en gepard når den får gitt fra seg litt lyd? ( Jeg er dårlig på dyr så unnskyld den dårlige setningen :P)

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 344
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Okey. Det blir sikkert en bra oppgradering :) Både utseendemessig og lydmessig :) Regner me 328 motoren Maler som en katt og wheser som en gepard når den får gitt fra seg litt lyd? ( Jeg er dårlig på dyr så unnskyld den dårlige setningen :P)

 

Vi får håpe at lyden blir bra.. Eisenmann på Ellingsen sin 2.8 Z3 med ESS er hvertfall fin! så får vi håpe min blir likedan... evt sette på no sånn sound-rohr som de leverer om man synes den er for "rolig":p

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

å jada.. det måtte jo bare skje!! skal også sies at å kjøre med 265/30-19 på V.side og 125 på H er no DRIT...! max 80:P skjer med å ha latterlig reservehjul?? det skal så byttes ut med 17/18" felg! men her er bilder fra begivenheten..

 

Skal tro Siv og jeg hadde det moro på tur:P følte oss som et gammelt ektepar der vi lå og tuslet i knapt 80km/t i 100sonen på E18.. ble forbikjørt av en snekke:P (på henger)

 

Bilde013.jpg

Bilde015.jpg

Bilde016.jpg

Bilde017.jpg

Bilde264.jpg

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike ting skjer. Godt du ikke hadde byttet ut reservehjulet med annet tull, som basskasser osv. som en del gjør. Punkterte du i 125 km/t? 80 km/t? - enda godt det gikk bra med både passasjerer og bil.. :)

 

 

Reservehjul må bli, men kan jo ikke ha sånn d*** som det der, men samtidig.. det hjalp meg jo:) punkterte i 120ca.. var på vei ut av bommen....*kremt*

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La foressten om til vinterhjul samtidig... så får ta bilde av det imorgen og legge ut.. :) ble ikke så ille.. så får jeg begynne å sanke tilbud på felgfiksing, er en del kantkjøring på dem fra tidl. eier.. må få fikset opp det på 3felger.. men lurer på lakkering av dem samtidig, noen som kjenner noe/noen til det?

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he, det er på ingen måte et pent hjul, men så lenge det fungerer midlertidig er det vel greit. :)

 

He he.. sant! Får byttes ut med alu:) kjøpe en felg som er lik vinterfelgen med piggfritt vintergummi.. så er jeg skodd dersom det skulle skjedd på vinteren også:)

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker ikke navnene på de som gjør det nå i hodet, men det er en del på Bimmers som har positive erfaringer fra folk som pusser opp felger. Selv gidder jeg ikke å bytte ut den lekre stålfelgen til fordel for 19" på sommer eller 16" som er foreløpig. Så ofte brukes den ikke.. ;).. Hvertfall ikke jeg :D

 

 

Hehe.. første gang jeg bruker den selv.. men slikt skjer.. :) bare å ta det med et smil!

 

Må få fikset opp felgene, og pusse no steinsprut og drit.. lurer på å få lakkert hele bilen.. eller hva jeg gjør.. mye ideer.. bare få sanket litt priser.. hehe:) en ting er sikkert.. eneste jeg monterer av "styling" er org. bmw og ac schntizer..! Folie hadde vært litt tøft!

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår