vikings Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Originally posted by JuIius Hva med den? Hvis du leser litt over så finner du ut av det, ellers veldig lite. Siter 05 BMW E61 525IA Touring x 01 BMW E46 320d Sedan x 95 BMW E36 320i 24v M-tech x 92 BMW E36 320i 24v Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 HVIS VI SIER 170.000KR DA?..... da er jeg rimelig kjøps klar send meg PM Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet August 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 for 170k selger jeg den ikke:). Er ikke desp. :) Det blir for lite. 170k er pris for en strøken 94/95 325. Ser at det er fler på autodb. En fin 323 fra tyskland til og med ligger på rundt 200k. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Originally posted by vikings E36 320i Sedan 95 Modell Bilde av den Har du hatt bilen din lenge? Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet August 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 8-9mnd Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Jeg har kanskje muligheter for ett lån (venter svar). Dette er uten at jeg selger min bil (Compact'en). Hadde du godtatt 180000 og jeg hadde betalt omregistreringen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet August 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 omreg var ikke inkludert fra før. Legger på bittelitt på 180 så :) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Jeg går i tenkeboksen. Jeg har mailen din så du hører nok fra meg hvis alt går i orden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet August 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Ok, den er grei :) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moniq Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 til deg som ønsker å kjøpe en 323: sjekk med forsikrings selskapet først for sikkerhets skyld. jeg sjekket bare på nettet på en utregningskalkulator og fikk en god pris men når jeg først hadde kjøpt bilen ville ingen andre enn if ha bilen for jeg er under 30 og betaler 41000.- i året på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Originally posted by BMW-323 bak 323 merket, er det fra en E46? ;) Og noen sa til meg at 323Ci ikke kom før på E46... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet August 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 merket stammer egentlig fra e46 ja :) Syns det ser finere ut enn e36 merket. Det er så stort.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet August 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 min er forsikret hos gjensidige. Der var 323 mye billigere enn 325. Du må ringe opp flere ganger til flere forskjellige selskaper hvor du da snakker med forskjellige kundekonsulenter. Det er de som avgjør hele greia. Ved flere anledninger kan man prute på forsikringene også. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moniq Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 Originally posted by BMW-323 min er forsikret hos gjensidige. Der var 323 mye billigere enn 325. Du må ringe opp flere ganger til flere forskjellige selskaper hvor du da snakker med forskjellige kundekonsulenter. Det er de som avgjør hele greia. Ved flere anledninger kan man prute på forsikringene også. jeg er ikke dum og andre skjønner sikkert også at man må ringe rundt. jeg ringte alle forsikrings selskap som er reg i brønnøysundregistret og if var den eneste som tok bilen min. bilen din står jo ikke på DEG...du er under 30 og da tar de den ikke.jeg snakket med alle avdelingslederne i de forskjellige selskapene og de avslo for det er en høyrisiko bil.dette fordi den er sjelden. men en 97 mod 323 er 10 ganger mer bil enn en 93 mod 325 uansett og skulle jeg hatt meg en ny 323 hadde det ikke vært tvil om at jeg hadde kjøpt din usett til den prisen. mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet August 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 må du ha forsikringen på deg da :) ? Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg