Gå til innhold

Jeg vil ha en sånn!!!!!!!!!!!

Ranger emnet


AMG

Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den ser litt bedre ut ja... men klart.. de bilene er jo vidt forskjellige da.. den ene ser jo mer klassisk og "glider" ut..mens den andre ser litt racing ut..

Uansett.. den "racing" saken kan man jo si sitt om.. selve bilen synes jeg var litt kul.. bra "stuk".. mens felgvalget kan man etter min mening stappe langt oppi.... ser jo helt jævlig ut synes jeg... skal det være 20"?? håper ikke det... for det ser jo ut som dekkene på bilen til Donald... Ballonger..

 

Merkelig at Stcc kjører med 19" ettersom det sitter så dårlig forresten... ;)

men nå var det jo mest snakk om 0-200 her så... det blir jo noe annet :)

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silverboy

Merkelig at Stcc kjører med 19" ettersom det sitter så dårlig forresten... ;)

men nå var det jo mest snakk om 0-200 her så... det blir jo noe annet :)

 

Ja det blir jo noe litt annet. I tilleg har jo Supra TT like mye hester som en STCC bil i helt original stand, og det var jo snakk om APU trimming her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

Dette er den råeste jeg vet om !!!!!

 

Skal ikke så mye til å gjøre en Supra døds fet, og jeg er ikke så glad i Fast'n Furious stylinga, ytelse er viktigere for meg :)

 

 

Hmmm....er redd jeg faller mellom to stoler på denne....

Jeg liker de rene 'klassiske' linjene på supran...helst uten noe

som helst av ekstra plastikk/styling....

 

Min perfekte supra er blå met. eller sort,

med 5 eller 6 trinns manuell kasse...de 'rette' 18" felgene...

UTEN vinge....sort eller lys skinn er ubestemt as of yet ;-)

og med AeroTop....og rockford fosgate fanatic Q høytalere med dertilhørende forsterker tilkoblet en alpine cd/reciever ;-)

 

Med norske importlover, er nok non-turbo mitt mest relle valg,

selv om det hadde vært artig med en twinturbo ;-)

 

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by marius

non turbo ekke noe smart valg.... ekke så sinnsykt mye forskjell i avgifter.. 90hk mere... det er vært det...! glem og turbo konvertere den senere...

 

Får du no billigere twinturbo enn 400' i fra tyskland da?

Jeg har fått tilbud på et par non-turbos...fra 260' (usa)

 

Som nevnt tidligere i tråden...jeg liker utsendet på supran,

såpass at hk kommer faktisk i annen rekke...

og dermed er det avgjort....

Regner foresten med at 220hk skal gjøre susen alikevel,

blir vel mere en glidare da men...det får'n tåle ;-)

 

og for ca. 300' kan jeg faktisk velge farge/km/utstyr etc.

blant non-turbos i usa.

En 400' TT fra tyskland må du vel nesten bare prøve å

ta det beste du finner....eller?

Etter å ha fulgt med prisnivået på TT/non-turbo på mobile.de

i snart 2 år, ser det ikke ut til at utvalget er overveldende i tyskland ;-)

 

Any other thoughts on this?

 

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant at du får nesten ikke tak i en MKIV supra i Tyskland for tiden.. og er du heldig å rekker å kjøpe en supra før den er solget så er det 97% sjangs for at du kun klarte å skaffe en Automat..

 

Jeg har testet NA Supran min mot orginal Escort Cossi i helgen og de gikk helt likt til 200km/t (på autobanen da sef :D ), men så veier coupen 300 kg mindre en targan.

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quicksilver

Det er sant at du får nesten ikke tak i en MKIV supra i Tyskland for tiden.. og er du heldig å rekker å kjøpe en supra før den er solget så er det 97% sjangs for at du kun klarte å skaffe en Automat..

 

Jeg har testet NA Supran min mot orginal Escort Cossi i helgen og de gikk helt likt til 200km/t (på autobanen da sef :D ), men så veier coupen 300 kg mindre en targan.

 

Hvor mye betalte du for din Supra????

Terjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quicksilver

Det er sant at du får nesten ikke tak i en MKIV supra i Tyskland for tiden.. og er du heldig å rekker å kjøpe en supra før den er solget så er det 97% sjangs for at du kun klarte å skaffe en Automat..

 

Jeg har testet NA Supran min mot orginal Escort Cossi i helgen og de gikk helt likt til 200km/t (på autobanen da sef :D ), men så veier coupen 300 kg mindre en targan.

 

 

Hmmm....nice ;-)

Jeg tror egentlig det holder til meg...

 

Feck..er det så mye vektforskjell på dem?

Jeg har kun fått tilbud på coupe'er,

mens en aerotop hadde ikke vært å forakte..

Men hvis vekten er så mye høyere, så vil det gi utslag

i pris på importavgiftene....bummer

 

 

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ASSWIPER : Min NA selges for 100.000,- Ink Mva sånn som den står. men når den er strøken så koster den 250.000,-

 

Supra Turbon min kostet 550.000,- med manuel kasse og japanske recaro intreøret. all trimming kommer i tillegg da

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår