Brukroa-trimning Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Ønsker å kjøpe en blokkmontert turbofordeler... Skal sitte på en B23AT motor... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jo-Erik Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Med eller uten stift? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 hmmm... har ikke satt meg så inn i detta der... forsjellen er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jo-Erik Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Hmmm, ja du... Skal du ha et bryter løst system eller stift. anbefaler bryterløst med tennings modul... Mindre vedlikehold og tull. Ta ifra en b 21 et, b21e, b23e ell 230e... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Jeg har fordeler/tenningshjerne fra B21ET... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenaa Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Ønsker å kjøpe en blokkmontert turbofordeler... Skal sitte på en B23AT motor... Har en komplett en med bokser og fordeler.Komplett.Fra B23E Mvh Morten Siter - Volvo V40 - Volvo 142 - Volvo V40 T4 - VW Touran 2005 TDI ® Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet September 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 mye skal dere ha da? er det vanskelig å koble opp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Jeg har solgt ET-fordeleren, men jeg har fortsatt ET-hjernen og en E-fordeler, men jeg vet ikke om det går ann... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet September 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 noen som veit om det går ann? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jo-Erik Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Det går helt fint... greit system... samme fordeler på de motorene.... Dra på volvo og få et koblingskjema på tenning til b 21 et, eller b 21 e, eller b 23 e ifra 1979 til 1984. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Nei, det går ikke, "vi" har allerede fått svar i en annen tråd... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaedva75 Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 har en b230a fordeler med hjerne/ledningsnett og fordeler. har å den store vacumklokka som du kan få med. kom m bud. du kan bruke den på turbo.' Dette er en el tennign. ikke stift. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 da er jo det det samme som sitter på B23E, men det er noe med vacuumen som gjør at man ikke kan bruke den på turbobiler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=136722 Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaedva75 Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 ja den kan brukes hvis du montere den store vacumklokka!!! Det e kun d som e forskjell!! Har gjort det flere gang. funke bare kanon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 sorry, min leif. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg